לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dust in the wind


Nothing lasts forever..

כינוי:  mrs.understood

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2016

אומר הכל


כששאלתי אותו מה עושים היה לו מבט כזה בעיניים..
מבט שאומר חצי כלום וחצי הכל.
מבט שחודר אלף קילומטרים אבל בעצם נבלע באישון שלי ונעלם.. 
לפעמים אני חושבת שהוא לא אנושי.
כשהוא דוקר את עצמו הוא לא מרגיש, והוא כאילו אף פעם לא עייף..
אני כל הזמן עייפה ואני לא מתישה את עצמי במבטים עמוקים, אבל אצלו?
אצלו זה לא משנה..
יושבים על הגג בגובה איזה 20 קומות ובזמן שאני מתאמצת לא ליפול לאיחוד מרגש עם המדרכה, הוא כבר הספיק לבלבל אותי פעמיים,
להכעיס אותי עוד חמש ולהשאיר דבר אחד שלא אסלח לו עליו..
אבל יש בו משהו, יש בו משהו לא אנושי. 
מין צלילות מבושמת כזו..מקוריות מושחטת. 
הוא שורט לי את התודעה במשפט ודופק צחקוק מטומטם כאילו הכל רגיל,
כאילו הוא עוד אחד מהשורה, כאילו הוא אידיוט. 
הוא לא אנושי..אנחנו קופצים מבניין, בערך 20 קומות וכשאני דופקת איחוד מרגש עם המדרכה, הוא קם וממשיך ללכת. 
מדליק עוד סיגריה ונושם עוד מבט אחד שאומר כלום אבל בעצם אומר הכל. 

נכתב על ידי mrs.understood , 15/3/2016 16:30   בקטגוריות דמיוני, מטאפורי, סיפורים קצרים, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmrs.understood אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mrs.understood ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)