לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dust in the wind


Nothing lasts forever..

כינוי:  mrs.understood

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

התרסקות


אתה טס לחלל. 
אחרי כמה שנים טובות של אימונים ומבחנים אתה סוף סוף טס לחלל. למעשה, אתה כבר בחצי הדרך חזרה מהירח לכדור הארץ ואתה טס באיזה מיליון קילומטר לשניה וזה כל כך מהר שלוקח לך כמה שניות לעכל שאתה בכלל מתרסק. 
אז אתה מתרסק באיזה מיליון קילומטר לשניה והחלקים במעבורת שלך כבר לא מצליחים לעמוד בחום המטורף הזה ומתפרקים אחד אחרי השני.
בסופו של דבר אתה נשאר עם כיסא וחגורה כשכל החלקים האחרים כבר התפרקו ועכשיו תור הגוף שלך.
כל האיברים בגוף שלך מתחילים להתעופף אחד אחד במהירות מטורפת מעל אוקיינוס עצום וכשאתה מבין שכבר אין תקווה אתה מחכה שיתחילו לעבור לך החיים מול העיניים, כי ככה זה כשעומדים למות אבל המחשבה היחידה שרצה לך בראש זה איך לעזאזל היית שבוע על הירח בלי הקסדה והחליפה המגוחכת הזאת?!
אתה בועט ברגע של אינסטינקט מוזר באוויר ומתעורר מהחלום ההזוי הזה באיזה דירה חשוכה בדרום תל אביב עם ריח של קיא ואלכוהול כשכל הפרצוף שלך מרוח באיזה שאריות מעוגה ענקית.
לוקח לך כמה שניות להבין איפה התרסקת עד שאתה קולט שהחשפנית שקפצה מהעוגה מנופפת לך מהקצה השני של החדר כבר כמה דקות וצורחת שתביא את המפתח לאזיקים שקושרים אותה לדלת של השירותים כי יש לה עוד כמה עוגות לקפוץ מהן היום. אתה מנגב את הקצפת מהעיניים, מדלג מעל אח שלך שמרוח על הרצפה משחרר את הגברת הנחמדה מהאזיקים ומברך אותה לשלום.
תתחיל לעכל שאח שלך מתחתן מחר ואתה צריך למצוא מקום אחר להתרסק בו י׳אסטרונאוט. 

נכתב על ידי mrs.understood , 9/5/2016 16:59   בקטגוריות דמיוני, מטאפורי, סיפורים קצרים, ציניות, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תבחר קלף


אז מה אם הוא אומר שהוא יודע מה את צריכה?
את לא יודעת בעצמך מה את צריכה ואת באמת תתחילי להאמין עכשיו לאיזה קוסם ברחוב? גם כן קוסם..ספק אומן חושים ספק מישהו שמנסה לפלח לי את הארנק בזמן שהוא מבקש ממני לבחור קלף. 
בוחרת קלף בוא נגיד שזה 9 לב, הוא מערבב את הקלפים ושולף לי 4 תלתן שחור עם חיוך משכנע ואני מהנהנת בנימוס כי גם ככה לא תכננתי לעצור שם בכלל..
מתקדמת תוך כדי שאני מוודאת שהארנק שלי נשאר במקום ודי מופתעת שהוא באמת עדיין בכיס האחורי  אבל פתאום קולטת שהלך השעון..
מסתובבת אחורה שניה מאוחר מדי בשביל לגלות שחוץ מאבק לא נשאר שם כלום.
הייתי מנסה לרדוף אחריו אם לא הייתי קולטת שאני מאחרת אלייך כבר אבל בעצם איך אפשר לקלוט שאני מאחרת אם גנבו לי עכשיו את השעון??
עולה במדרגות של הבניין שלך, קצת יותר עצבנית מבדרך כלל. מכינה את עצמי לשיחה הקבועה שלנו תוך כדי דפיקה בדלת ואת פותחת בשרוואל, גופיה ומבט מנחם..
אני לא צריכה יותר מלהיאנח בשביל שתביני מה הולך ואת מתחילה בהטפה הקבועה שלך. 
״תפסיקי לבחור את הגברים שיעשו לך רע״ אני מהנהנת בנימוס בודקת שהארנק עדיין במקום כי השיחה הדפוקה הזאת מתחילה להרגיש כבר כמו הסחת דעת. את אומרת שאת חושבת שהוא יישבור לי את הלב, אבל למה את אומרת את זה כאילו זה דבר רע?
הוא מסוג הבחורים שלא רק יישברו לי את הלב בכאילו, הוא לא יגרום לי לשבת לבכות בבית כמה חודשים ולבלוע כדורים ואכזבות. הוא בחור כל כך טוב,  מהסוג שיחסוך ממני את כל החרטה הזאת של האכזבה ופשוט באמת תרתי משמע יוציא לי את הלב מהמקום וישבור אותו ככה שלא ארגיש כלום אחרי.
הוא בחור טוב ואם את לא מבינה את הטובה שהוא עושה לי את כנראה לא באמת מבינה באהבה. 
אני מסתכלת עלייך ואת מתחילה לבכות, אומרת שאת לא יודעת איך לגרום לי לראות שאני עושה את כל הבחירות הרעות בחיים שלי ואני בהחלטה של רגע מבקשת ממך לבחור קלף.
את כל כך מבולבלת שאת לא שמה לב שאני גונבת לך את הזיכרון בשביל שלא תיזכרי שניהלנו בכלל את השיחה הזאת. 
מחר כשאגיע שוב אנסה להסביר לך מה זאת אהבה ואולי הפעם סוף סוף תביני..

נכתב על ידי mrs.understood , 3/5/2016 14:27   בקטגוריות דמיוני, חרדות, סיפורים קצרים, פרידות, ציניות, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי ייתן ותמות


אני מקווה שזה עושה לך טוב שהורדת מהערך שלי..
אני מרגישה כמו העיתון היומי שמחלקים בכניסה לרכבת, שאם כבר תיקח אותו זה בשביל למלא את התשבץ המסריח ואם יש לך מצב רוח אולי לקרוא גם איזה הורוסקופ שלא באמת ישנה משהו ביום שלך..
מעולם לא רציתי אותך בשביל עצמי, אבל שתיים באותו יום?
זה נשמע כמו איזה בדיחה על מבצע בסופר ולא כמו ההרגשה המבחילה שמסתובבת לי בגוף עכשיו. 
אני מקווה שהיא הייתה שווה את זה שאני נגעלת מלהסתכל עליך עכשיו כי אם להגיד את האמת,
אני עוצרת את עצמי מלנגב את הרצפה עם הפרצוף שלך כי זה מבחינתי הרמה שהצלחת להביא אותי אליה והרמה שאני מרגישה שאתה שווה לה. 
מאחלת לך שרכבת הבחורות שעוברת דרך הדלת שלך יביאו לך אושר יום אחד ולא רק מחלות
ואני מאחלת לעצמי לא לדפוק יותר על דלתות שאני לא באמת רוצה להיכנס דרכן. 
שיהיה לך יום טוב וחיים מאושרים י׳חתיכת בן של זונה. 

נכתב על ידי mrs.understood , 1/5/2016 14:21   בקטגוריות יחסי מין, סקס, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור, סיפורים קצרים, פרידות, קנאה, ציניות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmrs.understood אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mrs.understood ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)