לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dust in the wind


Nothing lasts forever..

כינוי:  mrs.understood

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לספור עד עשר



אני סופרת עד עשר. 
אמרו לי פעם שכשאתה ממש עצבני עוזר לספור עד עשר כי אז אתה חוזר לחשוב בהיגיון ונרגע..
מסיימת את הספירה, לוקחת נשימה עמוקה, פוקחת עיניים, נזכרת שוב. 
הפעם אני לא מספיקה לספור עד שלוש וכבר דופקת אגרוף בכל הכוח בקיר גבס הזול הזה, השארתי לו מזכרת יפה..
אני מסתכלת על היד שלי וכולה מלאה בדם אבל מה שמוזר זה שאני מרגישה טוב..אני מרגישה כל כך טוב.
השדים שלי משתלטים עליי ואני נותנת להם כי אלוהים, זה מרגיש כל כך טוב לאבד את השליטה קצת..
אני מתקדמת לכיוון המקפיא, מוציאה משם שקית קפואה של איזה אוכל שכבר לא ייכנס לי לפה ומניחה אותה על היד,
לא כי אני צריכה את זה..זה עניין של הרגל כבר.
כשחושבים על זה כמעט כל דבר שאנחנו עושים זה עניין של הרגל ולא צורך אמיתי..
לפקוח עיניים, לאכול, לנשום.
טיפוסים אגואיסטיים שכמונו, מבזבזים לכולם משאבים רק כדי שיהיה לנו נוח? ומה עם הילדים הרעבים באפריקה?!
למי כבר אכפת..אם הם רעבו עד עכשיו הם כנראה כבר ימשיכו לרעוב.
אני שמה לב פתאום שהדם שנטף מהיד שלי יצר תמונה על הקיר. תמונה שלי, לבד, בלעדיך, חזקה יותר מתמיד.
תמונה של מה שתמיד הייתי- אני לעצמי ולא תלויה בך. 
אני מציירת תווים על החלון, תווים של השיר החדש שבונה אותי ועכשיו אני מגלה שכנראה מעולם לא היית השיר שלי..
מזלי שעוד נותר בי דם לשפוך בשביל לגלות את הדברים כמו שהם באמת. 

נכתב על ידי mrs.understood , 16/3/2016 10:50   בקטגוריות אופטימי, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, דמיוני, חרדות, מטאפורי, סיפורים קצרים, פרידות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חרדות


מעולם לא הייתי מגדירה את עצמי כפחדנית..גם האנשים שקרובים אליי היו מגדירים אותי כ״אמיצה״ בחבורה, זאת שתגיב הכי טוב במצבי לחץ. ללכת לבד בחושך? לא בעיה מבחינתי, תשימו אותי מול חבורת האנשים המפחידים בעולם ואני לא אניד עפעף..גם הסיכון שבלהיות כנה אף פעם לא הרתיע אותי אבל יש דבר אחד שתמיד מחזיר אותי להיות אותה ילדה קטנה..אני לא מסוגלת להתמודד עם המחשבה על חנק. זה קשה להגדרה כי זה לא בדיוק קלסטרופוביה ואני לא מוצאת לזה חוקים קבועים אבל המחשבה על חוסר באוויר, מקומות צפופים הומי אדם, או טביעה תמיד מעלה בי צמרמורות..פעם זה היה הרבה יותר גרוע, הייתי נכנסת להתקפי חרדה ובלי לשים לב הייתי שורטת את עצמי כדי להרגיש שאני עוד נושמת וגורמת לעצמי נזק רציני לא בכוונה..היום זה קצת פחות ככה ועדיין במוחי עולות הסיטואציות הכי גרועות מהמחשבה על כל דבר שיכול לקרות לי ולגרום למחסור בחמצן שיקר לי כל כך. זה לא שזה הפחד ממוות, לא זה מה שמרתיע אותי, זה המחשבה על כניסה לחוסר שליטה. זה לא שאני בנאדם שתלטן או אובססיבית לכוח..פשוט המודעות העצמית הגבוהה שלי מונעת ממני לחיות בשלווה בלי להסריט סיוטים ששום כותב סרט אימה מוצלח לא היה מעלה בדעתו. ואני תוהה למה מכל האנשים בעולם נפלה בחלקי ה״זכות״ למין פחד מטורף שכזה..אני עדיין מחכה ליום בו אהיה בנאדם שלם.
נכתב על ידי mrs.understood , 1/12/2013 00:12   בקטגוריות אופטימי, חרדות, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmrs.understood אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mrs.understood ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)