לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני כדור פורח



Avatarכינוי:  כדור פורח

בן: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

מה הקטע של הדמוקרטיה????


דמוקרטיה- שלטון העם.
לא?
אז למה העם יכול להשפיע רק פעם ב4 שנים?
למה לא העם מחליט על תמיכה או חוסר תמיכה בחוקים - אלא המפלגות שהעם בוחר אבל בסופו של דבר
לא סומך עליהם, והם לא באמת עוזרות לו?
למה אין קלפיות כל שבוע למען החלטה גורלית כזו או אחרת?:
האם החוק הזה מתאים  -  או לא?
האם ככה וככה או לא?

בקיצור "דמוקרטיה" זה שטויות.


אחרי הביקור שלי בכנסת הבנתי שהנציגים של העם בשפל.
הבנתי שבשביל מה אנחנו משלמים? בשביל הכיסאות מעור צבי(!!!!) שהם יושבים עליהם שם, וזאת גם מטאפורה.

בעקרון אני לא רואה הרבה שינויים שהממשלה עושה, אבל כן רואה שינויים
שהעירייה עושה.
שזה מוזר,
כי הממשלה היא מעל העירייה, לא?
טוב לא משנה,

בוקר טוב ישראל.
(תמיד רציתי) 

נכתב על ידי כדור פורח , 23/10/2013 07:01   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכדור פורח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כדור פורח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)