לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני כדור פורח



Avatarכינוי:  כדור פורח

בן: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

באמת שאני לא יכול יותר נמאססססס!!


והכל עומד במקומו, והכל לא זז
אני חייב שינוי כי לי אישית נמאס
לא יכול לחיות את אותה שגרה כבר
יש רצון, והרצון לחיות כאן אצלי נגמר
אז יש אהבה ויש תחביבים
אז אין לי פנאי ואין חברים
ואת לא תומכת רק צועקת כל הזמן
מרגיש כלוא בתוך כלא לעולם
רק עוד שנה
רק עוד שנה וכבר 18
רק עוד שנה
רק עוד שנה וזה נגמר!!!!!
זאת רק ההתחלה ושום דבר לא ישנה
רק אם אתחיל בטוב ובסוף אהנה
או שאתחיל ברע ובסוף כבר אתייאש
המוח שלי נסדק, בוערת שם כבר אש!!!!!
אז יש אהבה ויש תחביבים
והזמנים הקצובים לי לא מספיקים
ואת לא תומכת רק צועקת כל הזמן
מרגיש כלוא, במאסר עולם
רק עוד שנה
רק עוד שנה אקבל חנינה
רק עוד שנה
רק עוד שנה וזה נגמר!!!!!! 
נכתב על ידי כדור פורח , 23/10/2013 21:19   בקטגוריות סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכדור פורח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כדור פורח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)