לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני כדור פורח



Avatarכינוי:  כדור פורח

בן: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

מפולת


זוכרים את ההוא, שהזכרתי כמה פעמים פה.. שהיה החבר שלי?
אז אני חושב שנפרדנו..
אם .. "אני חושב שאנחנו צריכים הפסקה" -"נכון" נחשב פרידה.. אז כן.. נפרדנו..
בשבועיים האחרונים היינו ממש מרוחקים אחד מהשני, לא פיזית.. נפשית. לא תקשרנו כמעט אחד עם השני
ואם כן אז רק לפעמים בצ'אט או באסמס של "מה נשמע" "הכל בסדר"
לא נפגשנו שבועיים, ובעקרון .. אולי זה יעשה לנו טוב בעתיד..
אני מקווה.

תיאטרון.. אז ככה יש לנו במגמת תיאטרון 3 קבוצות, כל קבוצה עושה הפקה של הצגה אחרת,
יש לנו רק 4 בנים בקבוצה, וילד אחד הודיע אתמול בערב שהוא פורש מהמגמה, כבר כשחצי מההפקות של כולם מוכנות
זה גרם.. למפולת.. שגררה איתה את שאר ההפקות...
בהפקה שלי , אני הבמאי, זאת קומדיה ואני משחק שם גבר שבוגד באישתו עם המזכירה שלו.. הסיפור הרגיל. אז אני בעצם עובר הפקה
ונוטש את ההפקה שלי, עובר לזאתי עם הילד שפרש, אני מחליף אותו, והדמות שלי היא בעל מכה..
עכשיו.. זה ממש תסכול, עד שהצלחתי להתחבר לדמות שלי, שזה לא סתם אמירה, זה תהליך נפשי, עד שהצלחתי כבר לעשות את הבסיס
להכול.. אני עובר כדי לעזור להפקה אחרת... זה יוצר מלא בלאגן וכולם כרגיל צועקים ומאוכזבים בגללי..
וזה עצוב. עצוב לי ולא נעים לי. אני שונא שסובלים בגללי.
אבל זה לא בגללי נכון? זה בגלל הילד ההוא שפרש.

אבל אני מקווה שהמשפט הזה נכון.. "אחרי השפל תבוא הגאות".. ושיהיה בסדר.
בסה"כ זה להתחיל הכל מהתחלה, דף חדש, אמנם החלק התיאטרוני בו מוכתב לי,
אבל זה דף חדש לזוגיות, ואולי יתן לי צ'אנס להפתח להשתנות ולהתפתח בעצמי..

אני צריך חיבוק
תמיכה
ואהבה

מי שיכול לעשות את זה, שיבוא, תודה. 
נכתב על ידי כדור פורח , 12/12/2013 15:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכדור פורח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כדור פורח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)