לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני כדור פורח



Avatarכינוי:  כדור פורח

בן: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

סיכום וזכרונות משנת 2013!!!!


אמנם רק ה25.12 (ולא ה31), אבל אני כבר רוצה לפרסם פוסט סיום שנה! אז הנה הוא!
אז ככה יהיה הפוסט, אני אפרסם פה תמונה לכל חודש שעבר בשנה הזאת ואשים תיאור של החוויה שעברתי באותו החודש.. :)


יכול להיות שלחודש מסויים יהיו יותר מתמונה אחת!


אבל לפני הכל - שיר:




 


אז בינואר 2013 נסעתי באותו שבוע לתל אביבכמהפעמים ופגשתי חברים ואנשים יפים והכרתי מלא אנשים ואלה היו ימים ממש שמחים בשבילי ועכשיו בפייסבוק הסתכלתי על תמונות מאותם ימים וממש שמחתי. גם זאת היתה הפעם הראשונה שליבמרכז הגאה. בתמונה אתם רואים את עדן (זה שמחבק אותי) בלונדי (זאתי הבלונדינית) ואת נעה בצד.שהיא ילדה שהכרתי דרך ידידה אחרת שבלי לשים לב היא שינתה לי קצת את החשיבה על ההערכה העצמית שלי, וזה יופי טופי. אני לא אחפור, נעבור לתמונה הבאה!


 


 




 פברואר 2013. כאן זאת תמונה שאמא שלי צילמה בפארק אוטופיה,אני זוכר שנהניתי מאוד באותו היום! והתוכי הזה נשך אותי מלא הקקה הזה!


 




מרץ 2013. החוויה שהכי זכור לי ממרץ זה פסטיבל 'זורבה הבודהה' שהלכתי לשם עם אמא שלי ואחותי והתחככנו במלא אנשים עירומים למחצה עם מלא צבע והיו מסיבות והופעות והיה ממש כיף ורקדתי המון והיה איזה אחד בן כמעט 40 אני חושב שהתחיל איתי אבל לא נורא קורה.
חחחחחחחחח אני גם זוכר שאמא שלי רצתה שלא נגור באוהל אז היאהזמינה בית מלון דפוק באילת והגענו אחרי 12 בלילה אז הוא אמר לנו שתפסו לנו את החדר, וחיכינו בערך עד 2 בלילה עד שמצאנו חדר בדירה למשך לילה, ואז ישנו שם ובלילה שאחרי ישנו בבית מלון. חחחח הזוי אבל חוויה.


 




 אפריל 2013! החוויה הכי זכורה לי מאפריל זה הגדנ"ע! היה ממש כיף! חוויתי את הצבא וממש נהניתי והיה לי סופר כיף שם והמפקדת שלי ממש אהבה אותי, וגם מדים ממש מתאימים לי אז בכלל. כפרהעלי.


 




אז האירוע הכי גדול שקרה במאי2013 זה המונולוג שלי. מתוך המונודרמה "לרקוד עם אבא" מאת איציק ויינגרטן. ואו זה היה כזה ערב וכזאת בגרות מהממת, הציון הסופי שלי היה 99, למרות שאני יודע שהייתי אמור לקבל 100 חחח, אבל לא נורא למי איכפת. אני מקווה שהתחושות האלה יחזרו שוב, ויהיה לי כיף כמו שהיה לי אז. למרות שזה היה לשחק אוטיסט חח.. לא נורא, כאילו שבהפקה של השנה (בעל מכה פעל פיצול אישיות) התפקיד יותר טוב.. 


 


אה ועוד משהו משמעותי שקרה במאי 2013!!!


 


^ זה מסע בראשית. מסע שטלטל אותי, בין אם זה לחיזוק דעות בנוגע למדינה והדת, ובין אם זה לחיזוק קשרים אם ילדים בכיתה, ובין אם זה שביום לפני האחרון של המסע הזה נודע לי על פטירתה של חברה טובה שלי חיבוק עצוב אבל באיזהשהוא מקום תודה על זה שזה נודע לי שם, כי כל החברים היו שם לצידי..


 


 


 


 




זה יוני 2013 ^, לא היה לי כיף במיוחד, המון חרישות, אבל בסופו של דבר יצאו לי ציונים טובים בבגרויות והכל אחלה ♥ חיבוק של הסוררת


 




 


אז יולי 2013, היתה חוויה בפני עצמה! עשינו טיול עם אמא שלי להונגריה איטליה שוויץ וליטא
היה מושלם, וזאת סתם תמונה שבחרתי מקומו, איטליה, כי אהבתי אותה חח יש לי עוד מיליון תמונות


 



את רוב חודש אוגוסט 2013 ביליתי בכפר שלי בליטא ונחתי ונהניתי מהטבע היפה ומהשקט ומהמים ומהכל כמו שאני אוהב באמת ♥


וכשחזרתי לארץ אחרי יום או יומיים ישר חברה טובה שלי שהתגעגעה אליי נורא סחבה אותי להופעה של אביב גפן שגם בה מאוד נהניתי!
והנה תמונה שהצטלמתי אני היא אחותה וראש העיר, כי הוא תמיד רצה להצטלם איתי חח :




 




את חודש ספטמבר ביליתי רגיל בלי שום דבר מעניין, בצפר מחשב אורגן, הכל רגיל... אז הנה תמונה כוללת^..


 




בחודש אוקטובר טסתי לפולין. היה קר, היה כיף, היה מעניין ומשמעותי.
אבל בתכלס, היה ממש מצחיק, נראלי הטיול שצחקי בו הכי הרבה בחיים שלי, בכיתי שם מצחוק 4 או 5 פעמים במהלך הטיול.. :O


 


 

גם בנובמבר לא היה שום דבר מיוחד, חוץ מהפעם שאמא הביאה תחפושות ! חחח


 




ובדצמבר פגשתי את לירי ג'וני ונעה, עברתי קבוצה בתיאטרון(חיבוק עצוב), אני וחבר שלי נפרדנו ,ביקרתי בירושלים בשלג, עשיתי אודישן ראשון בחיי לסדרת טלוויזיה!! והצטלמתי לתמונה לספר מחזור עצוב (התמונות האלה שתלויות על קיר בבצפר נו) ..!


 


 


 


-


לסיכום, אני מופתע מעצמי מכמות הדברים עשיתי השנה, דברים מאוד חיוביים וכיפיים ומשמעותיים, ואני בעצמי מרגיש שהתבגרתי קצת. אפילו שיש את התמונה מנובמבר, אני כן מרגיש שנפשית התבגרתי - גם כי עברתי את המוות של החברה הטובה, גם בגלל המסעות האלה - פולין, בראשית, גדנ"ע, המסע עם אמא, ובכללי, אני מרגיש שאני ה ר ב ה יותר פתוח לאנשים, אני מרגיש יותר חברותי ויותר אוהב. אני אפילו יותר מרגיש השנה.
אני מקווה שהשנה שתבוא עכשיו תיהיה בדיוק כזאת! שאני אתמיד בדברים, שאני אצליח בכל דבר ודבר, שאני אסיים את ביה"ס בהצטיינות או לפחות עם 85+ , שאני אמשיך להרגיש כמו שהרגשתי ב2013 והרגשות האלה ילכו ויתעצמו, שאני אנסה ואמשיך להיות כמה שיותר חיובי ואופטימי ובקיצור
H A P P Y


N E W


Y E A R


לי, לכם, לכולם! ♥♥♥♥ 

נכתב על ידי כדור פורח , 27/12/2013 22:40   בקטגוריות אישי, אופטימי, בית ספר, צילום  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכדור פורח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כדור פורח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)