לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני כדור פורח



Avatarכינוי:  כדור פורח

בן: 28




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ואו. צילומים סוריאליסטיים - ללא פוטושופ.


אז.. ברברתי לי באינטרנט ואז ראיתי את זה, וחשבתי שאני חייב לפרסם את זה בבלוג שלי.

אקדים את המאוחר ואציג את הבחורה שעיצבה את מה שתראו עוד מעט.
ג'י-יונג-לי אמנית צעירה מקוריאה צילמה סדרת צילומים סוריאליטיים ללא-פוטושופ (!!!) והיא מציגה אותה עכשיו בתערוכה תחת השם "Stage of Mind".
כל הצילומים האלה מצולמים בסטודיו הקטנטן שלה (3.1x4.1x2.4מ') בסיאול, דר' קוריאה.. היא משתמשת בהמון חומרים, ויוצרת סצינות עמוסות בפרטים גדולים, קטנים, צבעוניים שגורמים לתחושות.. מוזרות, אבל אני אהבתי.
כמו שקראתי עליה, לפעמים סצינות כאלה לוקחות כמה שבועות ואפילו חודש של עבודה!!! אחרי שהיא מסיימת לעצב את החדר בצורה שבה היא בחרה, היא מצטלמת בו בכמה אופנים ואז מוציאה את התמונות לאור ^_^
העבודות שלה, לפי מה שהיא אומרת, מציגות קטעים מהחיים הפרטיים שלה ומחיי התרבות הקוריאנית וכל מיני תרבויות אחרות בשאר העולם, בצורה סוריאליסטית כמובן, וזה עוזר לה למצוא את הזהות הפסיכולוגית שלה. ככה אני הבנתי.

"this is not enough"

 

"Birthday"

 

"Reaching for the stars"


 

 

"Food chain"


 

"Oversleeping"

"Anxiety"

 

"nightscape"



 

"ressurection"


 

"Panic Room"


 

"I'll be back"


 

"childhood"

 

"The little match girl"

"Last Supper"



 

"black birds"

 

"broken heart"


 

"Neverending race"


 

"Gamer"


 

"Flu"


 

"Maiden Voyage"


 

"Sweet apetite"

 

"The Best cure"


 

"Monsoon season"


 

וזהו! מדהים, לא?? אני ממש אהבתי! זה כזה הזוי, וגדול, ולא יאמן!אה?חיבוק של הסוררת 

נכתב על ידי כדור פורח , 7/12/2013 00:12   בקטגוריות אינטרנט, סיפרותי, ביקורת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
1,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכדור פורח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כדור פורח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)