לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Reasonless


don't worry, be unicorn


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

קיטי


קיטי...היא טיפשה.

היא מוזרה.

ומתוסבכת.

היא לא מבינה מה היא רוצה מהחיים, מעצמה...

היא צריכה כמה כאפות ובדחיפות.

היא שונאת לריב אבל היא תמיד פוגעת..

שונאת לבכות אבל מסתובבת עם עיניים אדומות כל היום..

היא פגיעה מבפנים אבל משום מה כולם בטוחים שהיא ממש חזקה..

היא שונאת כשיש סביבה אנשים אבל מתחרפנת כשהיא נשארת לבד..

זה זמן טוב להגיד שקיטי זאת אני?

 

~אני משוגעת:'> וקיטי זה שם בדוי מן הסתם.. על שם חתולה שגידלתי פעם..~

 

~איזה מוזר זה לדבר לעצמי בגוף שלישי.-.~

נכתב על ידי , 7/2/2014 20:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום אופטימי וקסום במיוחד.


היום היה לי יום מחורבן מופלא.

אני ~לא~ שרטתי את כל מי שעיצבן אותי, ~לא~ בעטתי ברהיטים ובדלת של המעלית ו~לא~ רבתי עם מיליוני אנשים.

אני חייבת לציין שאני מאוד (לא) אוהבת את בית הספר שלי :>

הוא כזה (לא) נהדר, (לא) נקי, ואין (חע) בו ילדים אלימים.

והכי חשוב, לא (חע) החריכו אותי להשאר בבצפר היום עד ארבע.

לא באתי לאיזה טיול דפוק  נחמד שהיה ביום חמישי, אז המורה שלי הביאה לי עבודה גדולה.

וזה חירפן  שימח אותי, כי זה לא הוגן והייתה לי סיבה  זה גורם לתלמידים ללמוד, להעשיר את הידע, ובמקרה הזה, להיות אחראים יותר (ברור:>).

 

~ועכשיו סטופ וחזרה למציאות~

אנשים אופטימים מוזרים, איך לעזאזל אתם חיים ככה?!

נכתב על ידי , 2/2/2014 16:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Looser~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Looser~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)