לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Reasonless


don't worry, be unicorn


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

כעס מטמטם.


"אני חסרת כישרווון!


אין!


אני חרא מהלך!


איכסה!


מה זאת הזוועה הזאת?!


אי אפשר לקרוא לזה מוזיקה!!


איכס!


די!


אני כישלון, כישלון, כישלוווון><


זהו זה, החלטתי רשמית:


צריך לכרות לי את הידיים וזהו!"


 


ו O________O "דה פאק..?" הייתה התגובה שלי כששמעתי את ההקלטה.


 


ועכשיו אני כבר לא בטוחה אם זה היה רעיון טוב או רע להקליט את עצמי כשאני מתעצבנת (הפעם על זה שלחצתי על תו לא נכון כשניגנתי שיר אחד). מצד אחד, הבנתי את אחת הסיבות לעצבים של אמא שלי (ושהיא מלאך. אני הייתי נותנת לעצמי כאפה ועוד אחת מצלצלת בתור התחלה .-.).


אבל מצד שני... אין שום קשר ביני לבין הדבר הזה><><><


 


מסקנה: כעס מטמטם. ודרמתיות. כן, שניהם. מטמטמים. נקודה.


המלצה: נסו להקליט את עצמכם כשאתם כועסים, תגלו עולם חדש ולא מופלא בשיט. ותבינו למה מתעצבנים עליכם. (אם בכלל)

נכתב על ידי , 20/2/2014 20:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמנה, רזה, מה זה משנה?


במשך כל היסודי הייתי שמנה (לא בצורה מלחיצה עם סנתר שני וכאלה, אבל בטן של אישה בחודש התשיעי ורגליים מנופחות היו לי). כשחברות שלי רבו איתי הן תמיד נהגו להזכיר לי את זה בצורות העוקצניות ביותר. וכמובן, הלחשושים של "היא השמינה אפילו יותר" וצחקוקים שבאים בהמשך תמיד נשמעו אם יום קודם הרשתי לעצמי לאכול חתיכת פיצה אחת יותר.


בחטיבה הרזתי והרזתי, קודם עם רצון, אח"כ פשוט בא בטבעיות. ועכשיו כולם אומרים לי שמאוד רזיתי, והרבה אנשים אומרים לי שרזיתי יותר מידי (NO). הם אומרים שאני לא אוכלת מספיק (רק פי חמש יותר ממה שנהגתי לאכול פעם), ושאני אהפוך לאנורקסית בקרוב (חתיכת הגזמה. ראיתם את הבנות בכיתה שלי? הן אנורקסיות. אני דבה ליידן).


אני שוקלת עכשיו פחות ממה ששקלתי בכיתה ו'. עברו הרבה שנים מאז. צמחתי די הרבה מאז (בשבילי 7-8 ס"מ זה די הרבה). וזה לא כי מאוד רזיתי, זה כי אז שקלתי פשוט יותר מידי. והגיע הזמן שיפנימו את זה.


לעזאזל, לא נדבר רק עלי. אני רואה בנות שיורדים עליהן כי שמנות מידי, בפנים או מאחורי הגב. אבל גם לבנות הרזות דואגים לצעוק שהן אנורקסיות. ותמיד מגזימים. 


בתור אחת שבצורה מוזרה ביותר יוצא לה להבין את שני המקרים מקרוב, אני רק רוצה לשאול:


אז היא מלאה. היא לא אוהבת את זה. למה צריך להזכיר לה?


אז אולי עכשיו היא בן אדם חלש מידי מכדי לוותר על כל האוכל, אבל היא תנסה, ואולי תצליח. למה צריך להשפיל אותה בדרך?


וההיא רזה. אז? במה היא אשמה?


הרי תמיד אומרים שרזות נראות טוב (למרות שכן, יש כאלה שמעדיפים דווקא מלאות, אבל יש המון שמעדיפים רזות). ואז כשרואים כאלה אז פתאום משנים דעה? ומה הן אמורות לעשות עם עצמן? לטחון יותר מידי ולא לזוז כדי להשמין, ואז יצחקו עליהן שהן שמנות מידי?


זה נראה לי כמו פורודוקס


בכל במקרה, שמנה, רזה, מה זה משנה?


במילא תמיד לא מרוצים.


תהיו שמחות עם הגוף שלכן וזהו, כי לא בטוח שמישהו אחר יהיה שמח במקומכן. ובכלל, האחרים לא יודעים להחליט מה הם רוצים.

נכתב על ידי , 11/2/2014 20:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזל, הא?


קרו לי לאחרונה הרבה דברים שלפי אמונות תפלות מביאים למזל טוב.

נו טוב, אז.. מה יצא לי עד עכשיו?

נדפק לי הפלאפון כמעט לגמרי. ואין כסף לחדש ובזמן הקרוב גם לא יהיה.

מישהי עולה לי על העצבים ואני לא יודעת איך להפתר ממנה. היא זונת צומי ברמה קשה ומנסה להראות מסכנה כל הזמן. מילא להתלונן כל הזמן (כמוני.) אבל עם כוונה להראות מסכנה? "דייי כתוב שצריך יצירתיות למגמת גרפיקה ואני ממש ממש בוכה כי אני יודעת שאינלי את זה ואני ממש רוצה להתקבללל תרגיעי אותי בבקשה אני בוכה :'<" אוחח נו מה את רצינית?!

התכוננתי היום בשעה הראשונה בבצפר לבוחן לערבית ורשמתי על דף את המילים והכל, ואז בשעה השנייה עשיתי את הבוחן. עכשיו, כמעט סיימתי אותו ונשארו לי רק 2 מילים להזכר בהן, אבל לא הצלחתי (זה עוד לא הקטע של ה"מזל" X>). אז חשבתי וחשבתי וחשבתי, והתחלתי לזוז במקום (כי זה מה שקורה לי כשאני חושבת הרבה על דבר אחד בלבד ואני בכיתה), ואז הרגשתי שיש לי משהו בכיס. אז הכנסתי תיד לראות מזה וגיליתי דף. פתאום המורה קופצת עלי וצורחת עלי להוציא החוצה כל מה שיש לי בכיסים אז הוצאתי, והיא פתחה את הדף והתברר שזה הדף עם המילים לערבית. היא כעסה ואמרה שתרשום את ה או משו. ויצא שגם התכוננתי למבחן בערבית סתם, גם מאשימים אותי בשימוש בשליפים למרות שלאאאא השתמשתייי בדףף המזוייייייין וגיליתי מה רשום בו רק כשהיא פתחה אותו, ושוב המקצוע שידפוק לי את התעודה יהיה ערבית. ושוב בזכותה של המורה.

(מחצית קודמת היא כל פעם קבעה לי מועד ב' כי לא הייתי במועד א' וכל פעם היא לא יכלה או פשוט לא עשתה ובסוף אמרה לי שיש לי 0. -,- ממש חולה על המורה הזאת -,-)

הרבה מזל ישלי, הא?

נכתב על ידי , 10/2/2014 21:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Looser~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Looser~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)