לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Reasonless


don't worry, be unicorn


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

ישראבלוג..נסגר?


נו טוב, אני לא אשקר ואגיד שהעברתי כאן את חיי, או משהו בסגנון.

אבל.. אני מכירה את האתר הזה מכיתה ז', ומבחינתי הוא מלווה בהרבה זכרונות אישיים..

אני אולי מזניחה לגמרי את הבלוג, ועדיין לא נפתחת בו עד הסוף, אבל אני חולקת בו תחושות אישיות, ואני יכולה לדעת דרכו מה מצב החברים שלי, ולהסתכל על פוסטים קדומים שלי ולומר בחיוך "איזו טיפשה הייתי", או, עוד מלא מלא דברים...

ישראבלוג, אתה אתר חשוב מאוד בשבילי :>

נכתב על ידי , 29/3/2014 23:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד מעט


הצילו.

ביום ראשון יהיו מבחנים למגמות בתיכון. גיליתי על זה רק עכשיו :O ><"

אני כולי חולה ומקיאה ומרוחה על הספה ופתאום נודע לי שביום ראשון אני הולכת לעשות מבחן של שלוש שעות למשהו חשוב.

דאמאט..

כל הכיתה דוחפת ותי למגמת גרפיקה, וגמאני רוצה אבל.. מה אם אני לא אתקבל?

הוו נו, בסה"כ לא יהיה לי לאן להמשיך עם עצמי. זה כלום. ממששש כלום.

טוב, אני צריכה להפסיק להלחץ.

ולהבין מה בכלל בוחנים בגרפיקה, ציור או עוד משו .-.

בכל מקרה..

מזמן לא ביקרתי פה בבלוג הא..

אבל..

בזמן הזה הייתי  בכל מיני כנסים, חזרתי ללמוד תופים, הטרדתי קשות חברה טובה מתוך שיעמום, בקושי הספקתי לתפוס את החתולה שלי כשהיא באה לקפוץ מהחלון (קומה 8).. אז.. אני מניחה ששום דבר מיוחד לא קרה..

טוב..

אני אפסיק לשעמם

ואלך מכאן.. להילחץ.

נכתב על ידי , 27/3/2014 13:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Looser~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Looser~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)