לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 10





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

פוסט #4 - שינוי ענק בOne !




סורייי על העיקוב, חזרנו לביית ספר ויש מבחנים ועבודות וזה קשהה :-\
לא נורא, אני כאן בכל מקרה .. סליחה אם ייקח לי טיפה זמן להעלות פוסטים, יש לחץ :|
אני בשוק !! הבלוג פועל בקושי שבועיים ו250+ כניסות.. תודה רבה לכולם !! :)
טוב - למי שלא שם לב - חל שינוי ע-נ-ק בבלוג !
החלטתי שבא לי גם שתראו קצת מהעיצובים שלי ולא רק מהביקורות :)
הבלוג בעצם הפך להיות גם סטודיו - שזה אומר שאני בכל פוסט אוסיף כמה עיצובים שלי,
סתם ככה כדי לקבל ביקורת גם ולדעת איך הם יצאו :)
אז .. אני אשמח לדעת בתגובות - מה אתם חושבים על השינוי ? אם אתם חושבים שהוא יצליח או שעדיף היה לי
להשאיר את One כבלוג ביקורות בלבד ? :)
 שינוי שינוי אבל חייבים להמשיך כרגיל .. אני אבקר היום 6 בלוגים :)
אני מזכירה שוב - אני ממש לא בכוונה להעליב אף אחד, סליחה אם מישהו נעלב,
אני אומרת כאן את דעתי האישית בלבד.
זה לא אומר שאני צודקת או טועה - זה עוד טיפה מנקודת המבט שלי :)
בואו נתחיל .. :)





הבלוג הראשון - Lotus H&D
הרושם הראשוני - שאני נכנסת לבלוג אני רואה ישר את הצבע חום .. שזה סבבה עכשיו כי חורף ..
פשוט זה טיפה'לה כהה מידי וזה פחות נעים בעין, אבל בכללי הבחירה של הפונטים והתמונה ממש יפה.
הפוסט העדכני ממש ממש ממש יפה ! אהבתי את רמת העיצוב, היא גבוהה ! מה שטיפה מפריע לי
זה שהכל כזה בגדול, השלטים להורדות וכאלה .. וזה נראה פחות אסתטי..
ניקוד : 2\3 (2 מתוך 3)
העיצוב עצמו - שוב, אמרתי כבר, הוא טיפה כהה מידי וזה פחות מזמין גם..
אבל לא משנה הצבע - בכללי, הרמה שלו מאוד יפה !
הרשימות מאוד יפות ואהבתי את השילוב של החום והתכלת, אני מאוד אוהבת את השילוב הזה הוא מעניין ביחד.
ניקוד : 1.5\2 (1.5 מתוך 2)
 שם הבלוג - לוטוס, טיפה מוזר- זה עוגיות חחח .. היה מגניב אם הלוגו היה מתמונות של העוגיות, תחשבו על זה קריצה
בכללי השם מאוד מיוחד ומקורי :)
ניקוד : 1.5\2 (1.5 מתוך 2)
תגובות וכניסות - כניסות חסום אני לא יכולה לראות, סורי ..
ותגובות 32 זה יפה מאוד ! ואל תדאגו בהמשך יעלו התגובות ..
ניקוד : 0.5\1 (0.5 מתוך 1)
התייחסות לקוראים : סבבה, יש דיבור בהתחלה ובסוף,
אבל אני חושבת שעדיף טיפה יותר (אין לי מה לפרט כל כך..)
ניקוד : 1.5\2 (1.5 מתוך 2)
סה"כ : בכללי, הבלוג מאוד יפה, העיצוב מיוחד, השם מקורי ורמת העיצוב? בכלל !
מה צריך חוץ מזה?
המון בהצלחה בבלוג, ולקוראים - יש כעת חיפוש שותפים בבלוג(בלוטוס לא פה), מוזמנים :)
בהצלחה בהמשך ! מוזמנים להיכנס ..
ניקוד סופי : 7\10 (7 מתוך 10)

הבלוג השני - Milka Design & Help 
 הרושם הראשוני - הלוגו הוא מאוד יפה העיצוב שלו ברמה מאוד גבוה !
הרקע מאוד מתאים .. יפה מאוד !
הפוסט העדכני יפה ומושקע אבל הוא טיפה קצר .. 
מפריע לי שהמפריד מאוד מאוד בהיר ובקושי רואים אותו .. אני חושבת שהוא צריך להיות עם יותר נוכחות :)
ניקוד : 2\3 (2 מתוך 3)
העיצוב עצמו - אמרתי, הלוגו מאוד יפה וגם הרקע מהמם
מפריע לי שהרשימות פשוטות מידי..
הם יפות מאוד, שלא תביני אותי לא נכון !
אבל לרמת עיצוב כמו שלך הייתי מצפה ליותר ממברשת וכתב :\
ניקוד : 1.5\2 (1.5 מתוך 2)
שם הבלוג - מילקה - מגניב ומקורי אבל לא סיפרת משהו ..
אם סתם קראת לו ככה או שיש משהו שעומד מאחורי השם :)
ניקוד : 1.5\2 (1.5 מתוך 2)
תגובות וכניסות - כניסות אין לצערי ..
תגובות 35 לפוסט שעלה לפני שבועיים זה המון !
אבל לרמה של העיצוב שלך מגיע יותר, ואל תדאגי, יגיע יותר ְ;ׂׂׂ)
 ניקוד : 0.5\1 (0.5 מתוך 1)
התייחסות לקוראים - מצוינת, מדברת ענייני בתחילת הפוסט ובסוף הפוסט
ועונה יפה בתגובות, כמו שצריך :)
ניקוד : 2\2 (2 מתוך 2)
סה"כ - הבלוג מאוד יפה, הרמה גבוהה והעיצוב מדהים,
ממליצה לכולם להיכנס :)
והמון בהצלחה בהמשך..
ניקוד סופי : 7.5\10 (7.5 מתוך 10)




הבלוג השלישי - July Design 
הרושם הראשוני - הלוגו מאוד מאוד מיוחד אהבתי מאוד !
אין כזה בשום מקום אחר וזה מאוד מעניין .. הרקע מיוחד ויפה :)
הפוסט העדכני מאוד מושקע (הפוסט קצר אני יודעת אבל זה סטודיו, הפוסטים לא אמורים להיות ארוכים למי שלא יודע)
טיפה מפריע לי שה"לוגו של הפוסט" לא בצבעים של הלוגו .. כאילו.. לא יודעת איך להסביר חח (אם לא הבנת, תגידי לי אני אנסה להסביר)
ניקוד : 2.5\3 (2.5 מתוך 3)
העיצוב עצמו - כמו שאמרתי..
הוא מיוחד ומקורי, כמה שהוא פשוט ככה הוא יפה !
אהבתי אותו מאוד :)
ניקוד : 2\2 (2 מתוך 2)
שם הבלוג - ג'ולי - ממה שהבנתי מהרשימות - זה השם שלך והוספת Design-
יפה מאוד ומקורי ! :)
ניקוד : 2\2 (2 מתוך 2)
תגובות וכניסות - תגובות - 26 זה הרבה יחסית לפוסט מלפני שבוע :)
וכניסות אין :-\
ניקוד : 0.5\1 (0.5 מתוך 1)
התייחסות לקוראים - טיפה בעיה :-\
את לא מדברת בכלל בתחילת ובסוף הפוסט, אני חושבת שכדאי לך, באמת :)
אבל עונה בתגובות יפה מאוד :)
ניקוד : 1\2 (1 מתוך 2)
סה"כ - הבלוג מאוד יפה, השם מקורי, העיצוב מדהים ורמת העיצוב מצוינת
כולם מוזמנים להיכנס :)
המון המון הצלחה בהמשך
ניקוד סופי : 8\10 (8 מתוך 10)



הבלוג הרביעי - Shanel H&D
הרושם הראשוני - הלוגו מושלם ! הוא כל כך מיוחד, אני ממש אוהבת אותו
הרקע גם מהמם אבל טיפטיפה מוזר לי אני לא יודעת למה.. הוא כאילו לא כל כך מתקשר לעצמו כזה..
אני לא יודעת איך להסביר :-\
הפוסט העדכני מהמם !
אהבתי במיוחד את המדריך לצביעה של העיניים הוא מקורי וגם שמיש :)
ניקוד : 2.5\3 (2.5 מתוך 3)
העיצוב עצמו - כמו שאמרתי הוא מהמם !
מפריע לי טיפה שהרשימות לא כל כך קשורות ללוגו - כאילו חסר לי את הצבעים של הלוגו ברשימות
ניקוד : 1.5\2 (1.5 מתוך 2)
שם הבלוג - שאנל, אין צורך להסביר למה נבחר השם
הוא פשוט יפה ומיוחד, זה לא שם שאמור להיות מאחוריו סיפור קריצה
ניקוד : 2\2 (2 מתוך 2)
תגובות וכניסות - הבלוג יחסית חדש (5 חודשים) ו1500+ כניסות זה מלאא !
תגובות - לפני יומיים העלית פוסט וכבר 11 תגובות- מדהים :)
ניקוד : 1\1 (1 מתוך 1)
התייחסות לקוראים - את בקושי בקושי מדברת בתחילת הפוסט ובסופו :\
באמת כדאי ליצור אינטרקציה, אני יודעת מה אני אומרת .. 
אבל בתגובות עונה מצויין :)
1\2 (1 מתוך 2)
סה"כ - הבלוג מהמם !
העיצוב הורס והשם מדהים והרמה של העיצוב? בכלל !
ממליצה לכולם בחום להיכנס :)
ניקוד סופי : 8\10 (8 מתוך 10)



הבלוג החמישי - loveding 
הרושם הראשוני - הלוגו הוא בצורה מיוחדת, אבל מפריע לי שהכתב יוצא ממנו ..
הרקע מאוד יפה ובפוסט האחרון רואים שהשקעת..
אבל זה מבולגן לי בעיניים . -,-
ניקוד : 1.5\3 (1.5 מתוך 3)
העיצוב עצמו - הלוגו מיוחד חוץ מזה שהכתב יוצא ..
הרשימות מאוד מקוריות שאין שם צבע וזה שקוף :)
ניקוד : 1\2 (1 מתוך 2)
שם הבלוג - לובדינג.. יפה, מיוחד ומקורי :)
אבל לא סיפרת אם יש משהו מאחורי השם .. :\
ניקוד : 1.5\2 (1.5 מתוך 2)
תגובות וכניסות - הבלוג יחסית חדש ויש 650+ כניסות, זה מצוין !
ואתמול העלת פוסט וכבר 4 תגובות.. יפה מאוד :)
ניקוד : 1\1 (1 מתוך 1)
התייחסות לקוראים -מדברת יפה מאוד (והרבה! כל הכבוד ככה צריך)
בתחילת הפוסט ובסופו ועונה מצוין בתגובות :)
ניקוד : 2\2 (2 מתוך 2)
סה"כ - בסך הכל הבלוג הוא בתחילת דרכו..
יש עוד לאן להשתפר אבל זה הולך ומסתדר :)
בהצלחה בהמשך, מוזמנים להיכנס ..
ניקוד סופי : 7\10 (7 מתוך 10)



הבלוג השישי - Doll Designs
הרושם הראשוני - הלוגו ממש יפה והעיצוב שלו מיוחד
אבל הרקע הוא ממש ילדותי ולא כל כך קשור ללוגו :\
הפוסט האחרון ממש יפה אבל קצר מממש ..
אהבתי את הכפתורים במיוחד :)
ניקוד : 2\3 (2 מתוך 3)
העיצוב עצמו - כמו שאמרתי - הלוגו ממש יפה ומיוחד אהבתי מאוד את העיצוב שלו
הרקע לא כלכך קשור ומעט ילדותי..
גם הרשימות .. טיפה ילדותיות ולא קשורות ללוגו ..
פשוט אין קשר בין כולם..
ניקוד : 1\2 (1 מתוך 2)
שם הבלוג - Doll - בובה - מיוחד - מקורי - אהבתי .
ניקוד : 2\2 (2 מתוך 2)
תגובות וכניסות - הבלוג הוא חדש .. סבבה לגמרי 250 כניסות !
65 תגובות זה המוןן !!
ניקוד : 1\1 (1 מתוך 1)
התייחסות לקוראים - מצויינת, מדברים הרבה בתחילת הפוסט ובסופו ..
עונים סבבה בתגובות
ניקוד : 1\2 (1 מתוך 2)
סה"כ - בלוג יפה מאוד בתחילת דרכו !
ממליצה להיכנס ומאחלת המון בהצלחה בהמשך .. חיבוק של הסוררת
ניקוד סופי : 7\10 (7 מתוך 10)




איזה כיף לייי :) הגענו לחלק של העיצובייים חיבוק של הסוררת
כפתורים
* תוצרת אישית, בעת השימוש - קרדיט !
* אני ממש עצלנית ואין לי כוח עכשיו לחתוך בייסים קריצה
אז כל הבייסים נלקחו מICONS BASE
מיילי סיירוס (25)

    

    

    

    

    
סלינה גומז (20)

    

    

    

    
יומני החופש הגדול (33)
* אני בבעיה, הורדתי PSD ואני משתמשת בו בכל הכפתורים האלה (של יומני) ..
הבעיה היא שאני לא זוכרת מאיזה בלוג ואני לא יכולה לתת קרדיט :-\
אם אתם יודעים - תרשמו בתגובות

     

    

    

    

    

    

  


באנרונים
* תוצרת אישית, בעת השימוש - קרדיט !
* הם בסגנון שלי, לא כמו שכולם עושים מיוחדים כאלה.. אני אוהבת פשוט, כמה מברשות וPSD
* חלק מהעזרים מMoon
אבטיחים (8)


 

 

 

 
מיקס נשים (6)

 

 

 




מבצעון

1.  -

2.  -

3.  -

4.  -


אוקיי אז הפוסט הגיע לסופו :)
היה לי ממש כיף לתת גם טעימה מהעיצובים שלי :)
אם לא שמתם לב- גם יש עיצוב חדש שאני הכנתי..
אשמח לביקורת :)
* אני יודעת שאני לא מעצבת ברמה של בלוגי העיצובים בישרא, אבל .. :-|
אז מה אתם חושבים על השינוי?, על הביקורת?, על העיצובים שלי?
רשמו בתגובות :)
בלוג עיצובים שרוצה שאני אבקר אותו לכתוב בתגובות :)
בלוגים לביקורת בפוסט 5:
1. Crash H&D
2.
3.
4.
שבת חמימה ונעימה,





נכתב על ידי , 14/12/2013 15:32  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי המבקרת ^_^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי המבקרת ^_^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)