לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תנו לדמיון לפרוח




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

12/2013

אשת השנה שלי :)


עוד מעט שנה חדשה ורציתי להקדיש את התואר "איש השנה" או יותר נכון "אשת השנה" לסבתא שלי.

זאת שתמיד הייתה איתי, מאז שנולדתי. זאת שתמיד האכילה אותי והלבישה אותי (גם כשהיא הלבישה אותי במליון שכבות בחורף ונראיתי כמו בצל.. הגיון של רוסים. ורק עכשיו אני מבינה שהייתה לה הכוונה הכי טובה )

זאת שלימדה אותי מתמטיקה מהגן (שוב, קטע של רוסים) ולימדה אותי ללמוד ולכתוב ברוסית ולא ויתרה עליי עף פעם. זאת שתמיד שם לצידי, וחופרת לי כל פעם בטלפון על זה שאני צריכה להוציא מינימום דוקטורט. זאת שתמיד מעודדת אותי ועל כל דבר קטן שואלת "את בסדר? מרגישה טוב?" 

זאת שגם עם הגירושים של ההורים שלי, תמיד אומרת לי ולאמא שהכול יהיה בסדר. סבתא, אני אוהבת אותך הכי בעולם!!

יש לי רק דבר אחד להגיד לכם: 

תנצלו כל רגע שאתם יכולים בשביל לשמח את סבתא/סבא שלכם, גם אם זה סתם שיחה שגרתית בטלפון כי הזמן לא עומד והוא טס במהירות!

נכתב על ידי , 23/12/2013 20:13  
הקטע משוייך לנושא החם: איש/ת השנה שלך
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 




648
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לויט 2013 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ויט 2013 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)