לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

אמרתי שאני לא כותבת יותר על סקס, אז אמרתי.


ובכל זאת אני כותבת על סקס, למרות שרק לפני יומיים אמרתי שזה לא יקרה יותר.

כי תכלס, על מה עוד יש שלי לכתוב? על המזג אויר?

 

גם על המזג אויר יש הרבה מה לכתוב!

אני מטורפת על קיץ. אני מאוהבת בים ושמש.

אבל אני רוסיה לבנבנה... וברגע זה אני אדומה כמו עגבניה.

אני אדומה, כואבת, והכי רחוקה מסקסית שאפשר.

הכל נעשה במודעות מלאה, ולמרות הכל אני פשוט מאושרת שהקיץ סוף סוף כאן!

 

אבל אני סתם סוטה מהנושא, בכלל תיכננתי לדבר על סקס!

נכון אומרים שלכל סיר יש מכסה? שלכל אחד יש את החצי השני שלו... אז אני מצאתי את שלי.

מצאתי את החצי השני שלי בסקס.

 

וזה קצת מפחיד, שבגיל יחסית כל כך צעיר- אני יודעת, שסקס יותר טוב ממה שיש לי, כנראה אני לא אמצא.

וזה לא קשור לעד כמה הוא מוכשר או מצוייד, ולא בגלל הדרך שבה הוא זז... (ושלא תחשבו שבתחומים שציינתי, חלילה, חסר משהו!)

פשוט האופן שבו הוא בנוי: המבנה גוף שלו, הגודל של הזין שלו... זה כמו חתיכת פאזל שנועדה להשלים את הגוף שלי.

 

מבחינתי סקס, זה משהו שתמיד כואב באופן כזה או אחר.

אני בחורה רזה, אני צרה למטה. 

עם פרטנרים קודמים- אם לא כאב לי בזמן סקס, אז כאב לי אחרי.

אם לא כאבו לי השרירים ברגליים, אז כנראה שרף לי לעשות פיפי...

עם האקס היו לי חוקים ברורים: סקס רק ישר אחרי מקלחת, וישר אחרי סקס פיפי!

ובתנוחות מסויימות הייתי חייבת רוקט פוקט- אחרת ממש כאב לי.

היו תנוחות שהיו בכלל בלתי נסבלות מבחינתי.

 

עם הבחור החדש לא כואב לי כלום, אף פעם, לעולם.

וזה לא משנה מה אנחנו עושים ואיך. זה בלתי הגיוני ובלי מוסבר מבחינתי.

 

אבל זאת לא הסיבה למה הסקס כל כך מעולה. הסקס מעולה גם לא בגלל שהוא כל כך אוהב לרדת לי.

הסקס איתו כל כך טוב, כי כשהוא חודר לתוכי, ולמרות שאנחנו משתמשים בקונדום, זה פשוט כל כך נעים לי.

ואומנם אני לא יכולה לגמור מחדירה בלבד, איתו- אני מוכנה לוותר על גמירה! כמובן שאנחנו לא מוותרים, ויש לי רוקט פוקט שמביא אותי לשיאים חדשים בכל פעם, אבל לא אכפת לי לא להשתמש ברוקט פוקט, ורק להנות ממנו. מהזין שלו בתוכי.

 

אני מאוד קלה לתפעול. כדי להניע אותי כל מה שצריך זה לנשק אותי קצת בצוואר, ולגעת לי קצת בציצי.

אבל הוא לא יודע. הוא לא יודע מה מדליק אותי ואיך לחרמן אותי- פשוט כי אין לו צורך.

כשאני איתו, אני תמיד מוכנה לסקס.

 

הוא הגבר הראשון בחיים שלי, שאני מפנטזת על הזין שלו. אני מפנטזת על לרדת לו.

אני בכלל לא אוהבת לרדת! בדרך כלל אני עושה את זה כחובה שמוטלת עלי כחלק מהזוגיות. אבל איתו זה שונה... אני נהנת לענג אותו, אני נהנת לשמוע אותו גונח ונהנה. ומסתבר שאני יורדת לא כל כך גרועה כמו שחשבתי- ולאחרונה אני אפילו מקבלת מחמאות על זה שאני משתפרת מפעם לפעם קול

 

איך קורה, ששני אנשים כל כך שונים, שיודעים באופן בוגר ורציונלי שאין להם שום עתיד ביחד. מתאים אחד לשני כל כך במיטה?

 

נכתב על ידי , 2/5/2014 21:25  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אדם ב-14/5/2014 08:33



21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)