לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2014

סדקים


כי לא מספיק לי לילה אחד בשבוע.

כי אני רוצה לפחות לדעת שאתה חיי בימים שאנחנו לא נפגשים.

 

כי לפעמים נראה לי שמגיע לי יותר. 

אבל אז אני נזכרת כמה טוב לי איתך.

 

כשאני איתך פשוט טוב לי.

לא אכפת לי מהמחשבות של אתמול, לא אכפת לי מה יקרה מחר. טוב לי, כל כך טוב לי.

 

~~

 

בפעם האחרונה שנפגשנו הוא גרם לי לבכות. זאת הפעם הראשונה שהוא ראה את הדמעות שלי.

אני פוקר פייס, אני לעולם לא נשברת ליד אנשים- בעיקר לא ליד כאלה שלא חייבים לי שום דבר.

אבל הוא היה עייף, ולא לגמרי פיכח, והוא זרק הערה, וזה הצחיק אותו...

וזה בכלל לא קשור למה שהוא אמר- זה מה שעומד מאחורי המילים שלו. והוא יכול להגיד לי עד מחר שזה לא נכון, אבל בהערות הקטנות שלו הוא כל פעם גורם לי להרגיש כמו ילדה סתומה, אחת שלא יודעת כלום חוץ מאיזה צבע לק מתאים לאיזה תיק.

 

ואני יודעת, שלפעמים אני יכולה להיות פקצה. אני יודעת שמי שלא מכיר אותי, ורואה אותי מהצד יכול בקלות לחשוב שאני אהבלה. אבל הוא מכיר אותי. הוא מכיר אותי כבר חודשיים- ועדיין זה מה שהוא חושב עלי?

 

לא רציתי שהוא יראה אותי בוכה, התנדבתי לחמם לו עוד פרוסה מהפאי שאפתי, והלכתי למטבח.

בהתחלה קיוותי לקחת נשימה עמוקה, ולהרגע.

אבל אז הדמעות התחילו לצאת בלי שליטה... 

 

לא רציתי שהוא יראה את הדמעות, לא רציתי! אני שונאת את זה.

 

אבל הוא בא, וחיבק אותי, וביקש סליחה, ונישק אותי... האמת זה היה מקסים!

אם האקס היה יודע להתנהג ככה, לפחות לפעמים- אני מניחה שעדיין היינו ביחד.

 

באותו יום, זאת הייתה הפעם הראשונה מאז שהכרנו שנכנסתי למיטה בלי חשק.

אומנם הוא ביקש סליחה, אבל זה לא משנה את מה שהוא חושב עלי.

 

אני אוהבת לקים ועקבים, יש לי מלא תיקים והמון בגדים, אני לא יוצאת מהבית בלי איפור, יש לי מלא תכשיטים ואקססוריז ונעליים ומה לא.

אני לפעמים מדברת שטויות- בעיקר כשאני מרגישה בנוח ליד מישהו, ומרשה לעצמי להשתחרר. אני מתלבשת חשוף, ואוהבת חצאיות קצרות.


אבל אני גם אוהבת לקרוא ספרים, אני מתעניינת באקטואליה, אני מסיימת השנה תואר ראשון.

אני יודעת 3 שפות, ורק מבינה את הרביעית.

היו לי נתונים מאוד גבוהים בצבא, קיבלתי ציון מעולה בפסיכומטרי- בלי באמת ללמוד או להשקיע.

 

~~

 

אז נכון, אתה מבוגר ממני, ויש לך יותר נסיון חיים.

אחד הדברים שהכי מדליקים אותי בך זה החוכמה שלך. שאתה יודע לספר לי הכל על הכל. וכל כך כיף לי להקשיב לך.

אבל אל תשכח שאני לא ילדה מפגרת.

 

כי לפעמים בעינך אני סתם כוסית בת 25 שאתה מזיין.

נכתב על ידי , 7/5/2014 00:29  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Heartache ב-8/5/2014 00:46



21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)