לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

משהו עסיסי


לא שכבנו עד דייט חמישי.

זה שיא אישי בשבילי, גם בשבילו.

ושוב- זה לא כי קיבלתי שכל. פשוט כהרגלי הייתי במחזור.

 

איך הסקס?

נתחיל מהעובדה שלבחור יש את הזין הכי גדול שראיתי בחיים שלי!

כשראיתי את הזין בפעם הראשונה, המחשבה שעברה לי בראש- "אין מצב שזה יכנס לתוכי!"

זה נכנס. אומנם מאוד לאט, ובסבלנות רבה, אבל נכנס.

 

למי שהספיק לקרוא את הפוסט על הפעם הראשונה שלי, לפני שמחקתי אותו- אז זה לגמרי פיצוי על הפעם ההיא שלא באמת הרגשתי משהו מיוחד.

לוקח זמן להתרגל לכזה גודל, אבל בסיבוב השני של הפגישה השניה בא שכבנו כבר גמרתי בצרורות והערתי בגניחות שלי את כל השותפים שלי, ויש מצב את כל הרחוב שלי.

 

קצת התאכזבתי מהכישורים האוראליים של הבחור. בפעם הראשונה שהוא ירד לי זה היה בדיוק ל5 שניות, והוא לא השאיר רושם מי יודע מה. למרות שיאמר לזכותו שפעם השניה זה היה עם הרבה יותר התלהבות ורצון- וזה מה שחשוב. טכניקה אפשר ללמוד.

 

מה עוד?

אני לא חובבת סקס אגרסיבי

אנטנסיבי- כן, אגרסיבי- לא.

לא חונקים אותי, לא תופסים אותי בשיער, לא מפליקים לי.

אני עלולה לחטוף קריז ופשוט להרביץ בחזרה.

לו- אני לא יכולה להחזיר.

האגרוף שלי בשיא עוצמתו- קטן ובלתי מורגש על החזה הענק שלו.

כאב פשוט לא מאיים עליו, ואפילו את קלף המיקוח של כאב הביצים הוא לקח לי, כי הוא לא סובל מזה.

למזלי הוא לא מביא לי סיבות לרצות להרביץ לו :)

אומנם הוא כן אוהב סקס אגרסיבי, אבל הוא לוקח בחשבון שאני בחורה עדינה.

 

וכמה שהוא אוהבת את הסקס אגרסיבי, ככה הוא עדין וחמוד כשאנחנו סתם שוכבים במיטה מחובקים. הוא מלטף, ומנשק, ומחבק... כמו דובי גדול וחמים שכל כך כיף להירדם איתו.

 

זה כל כך מוזר. אני מרגישה איתו כל כך בנוח, כאילו אנחנו מכירים כבר מלא זמן. והכרנו רק לפני שבוע וחצי...

רק חבל שהמוח שלי ממשיך להזכיר לעצמו שכל המילים היפות, הדייט המגה רומנטי... הכל כבר נאמר לכל כך הרבה בנות לפני, והכל כבר נעשה.

נכתב על ידי , 19/6/2014 23:37  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Heartache ב-23/6/2014 22:23



21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)