לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

המדריך לגומרת המתחילה


אורגזמות אף פעם לא היו אישיו בשבילי. מגיל יחסית צעיר הסקרנות שלי הובילה אותי ללמוד איך לענג את עצמי, מה נעים לי, ומה עושה לי טוב.

אני יודעת שבשביל הרבה בנות זה כן סיפור גדול, ונראה לי לא פייר בצורה קיצונית שלא כל אחת יכולה להנות במיטה כמו שאני נהנת.

 

יש סוג של הסכמה בין החברים שלי- שאני מבינה בסקס. אני לא יודעת עד כמה אני באמת מבינה- אבל אני בהחלט לא מתביישת לדבר על הנושא. יצא ככה שאני בדרך כלל מחלקת טיפים לחברות שלי. בצבא תיפקדתי כסקסולוגית במשרה חלקית לבנות מהבסיס.

אז החלטתי לחלוק את הנסיון שלי גם עם בנות ישרא. כי זה באמת לא פייר שאני אהנה לבד.

 

צעד ראשון- תלמדי לגמור לבד.

אחרת איך תדעי מה באמת נעים לך, ומה באמת עושה לך את זה?!

איך עושים את זה? את הגמירות הראשונות שלי חוויתי במקלחת, בעזרת הדוש. בעיני זה אחלה מקום להתחיל בו. אבל ממש לא חייבים (בכל זאת, ישראל מתייבשת!) אז אפשר גם במיטה, ללטף, לגעת. לראות מה נעים, ומה פחות.

לא לפחד לזרום עם התחושות והגוף.

 

צעד שני- תתחילי לאהוב את עצמך.

תעמדי ערומה מול המראה- ותגידי לעצמך בקול: "אני סקסית!". (רצוי לחזור על התרגיל כל יום, אפשר כמה פעמים ביום.)

אם בזמן סקס תעסיקי את המחשבות שלך ב"איך נראה הגוף שלי?" "מה הוא חושב על הציצי שלי?" "הוא בטח חושב שאני שמנה!" בטוח שלא תגמרי, ויש מצב שבכלל לא תהני!

הגבר שלך איתך? עומד לו עלייך? כנראה שמוצא חן בעיניו איך שאת נראת! ובטוח שלא אכפת לו מכל השטויות שאנחנו הבנות דוחפות לעצמנו לראש!

ברגע שתרגישי בטוחה בעצמך, תרגישי שאת סקסית ומדהימה- הסקס ישתפר פלאים! באחריות.

 

אומנם לי אין יותר מדי אישיו של דימוי עצמי, אבל אני מרגישה הרבה יותר סקסית בהלבשה תחתונה! ביריות, גרביונים, מחוכים, חוטיני, תחרה... מה רק אין לי! זה סקסי, מגניב, ולפעמים אני נהנת מזה אפילו יותר מהפרטנר :)

 

צעד שלישי- משחק מקדים.

עכשיו את כבר כמעט מוכנה: את יודעת מה נעים לך, ואת יודעת שאת סקסית ומדהימה.

זה הזמן להיכנס למיטה! אורגזמה מתחילה בסקס מעולה- סקס מעולה מתחיל במשחק מקדים מעולה.

לא מזדיינים לפני שאת חרמנית כמו שור, מוכנה להרוג בשביל להרגיש את הזין שלו בפנים.

איך עושים את זה? כל אחת ומה שעושה לה את זה.

שהוא ירד לך, את תרדי לו, מסז' מפנק לאור נרות, להצליף בו בשוט, להאכיל אותו בסוכיות גומי מהפופיק שלך... כל מה שעולה לראש זורם ולגיטימי! 

 

לפני הצעד הבא, עובדה פיזיולוגית- רוב הנשים לא גומרות מחדירה בלבד. עצוב, אבל מקור העונג שלנו נמצא כ2 ס"מ מעל הנרתיק (המקום אליו נכנס הזין). 

במידה וגם את, כמוני, לא גומרת מחדירה בלבד- אין מה לדאוג! גם לזה יש פתרון.

 

צעד רביעי- גירוי חיצוני.

אני אישית חולה על הרוקט פוקט שלי! רק הצליל שלו גורם לי לחייך מאוזן לאוזן. אין לי מילים לתאר כמה טוב הוא עושה לי!

מה זה רוקט פוקט? כשמו הוא- טיל כיס. קטן קטן- ועוצמתי עוצמתי.

זה סוג של ויברטור קטן, המיועד בדרך כלל לדגדגן בלבד. המלצה אישית שלי- עזבו אתכן משטויות של עוצמות צבעים ואורות! מנסיון שלי, הדגם ההכי סטנדרטי שעולה בדרך כלל בין 90 ל100 ש"ח הוא ההכי מוצלח! (ותסמכו עלי בעניין- ניסיתי המון דגמים, כולל כאלה שהזמנתי מחו"ל).

חשוב לציין, שיש לי לפחות שתי חברות טובות שלא מסוגלות להשתמש ברוקט פוקט- הוא עומצתי מדי בשבילן, מכהה להן כל תחושה אחרת, מרדים את האזור ואף מכאיב.

אבל שוב- לא חייב! האצבעות יכולות לעשות אחלה עבודה. האצבעות שלך, האצבעות שלו, האצבעות של שניכם יחד! מה שעושה לך טוב!

 

* את יכולה לעשות נעים לעצמך עם הרוקט פוקט, גם כשאת לבד! זה נעים, מאוד! אבל אני אישית, בשביל אורגזמה- חייבת זין.

 

במידה ועקבת וביצעת את כל השלבים עד כה- ברגעים אלו ממש את אמורה לחוות אורגזמה מהסרטים (הכחולים)!

 

כמה דגשים:

במידת הצורך, ניתן ואף מומלץ לשתות קצת אלכוהול לפני- בשביל להשתחרר. (לא להוריד בקבוק וודקה! אבל בירה או כוס יין יכול להיות נחמד!)

לא לפחד להגיד לפרטנר מה טוב ומה פחות.

לא להתבייש לבקש מהפרטנר לעשות לך דברים שמחרמנים אותך.

לפעמים רצוי להשתמש בחומר סיכה!

משהו לא טוב לך? אל תפחדי לשתף את הפרטנר!!!

 

הכי חשוב, להיות בטוחה בעצמך ובמה שעושה לך טוב!

תהני :)


הפוסט נכתב מנסיון שלי, ומידע אישי שצברתי באופן אקלקטי לאורך השנים! אני לא רופאה או סקסולוגית, לכן יש לקחת את הכתוב בערבון מוגבל, ולפני כל מעשה להשתמש בראש!

נכתב על ידי , 28/6/2014 01:40  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Heartache ב-28/6/2014 13:35



21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)