לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

תאריך תפוגה


כי החלטת, שאתה נגמל מסקס.

ואומנם זאת החלטה מאוד תמוהה בעיני, על גבול הלא הגיונית, ודי מיותרת.

אבל אני מבינה מאיפה בא הרצון, ואני מכבדת את ההחלטה שלך.

 

אמרת לי לא דאוג, שאתה תמשיך לשמור איתי על קשר. אמרת שאפשר להיפגש ולצאת סתם, בלי לשכב.

ואני שואלת בשביל מה?

למה אתה צריך אותי מחוץ למיטה?

 

אני לא יודעת להצחיק אותך, לא מספרת לך סיפורים מעניינים, לא מלמדת אותך דברים חדשים.

אני לא יודעת לגרום ללב שלך להחסיר פעימה. הדבר היחיד שאני עושה טוב, זה להעמיד לך את הזין.

אז בשביל מה?

 

הלב שלי קצת נשבר.

כי אני הולכת לאבד את הדבר הכי טוב שקרה לי מאז שנפרדתי מהאקס.

כי במקום להעמיק את השריטות שלי- את החוסר ביטחון שלי, והחוסר הערכה עצמית שלי. כמו שעשו קודמיך, אתה רפאת לאט לאט את הפצעים והצלקות.

 

אני מרגישה שחזר לי האמון במין הגברי. כי לא כולם כמו האקס, מסתבר שיש גברים שסתם נחמד להם להביא לי מתנה- כי הוא היית בחנות, וחשבת עלי. ויש גברים שיבואו להפתיע אותי, סתם, בשביל לעשות לי נעים! וזאת באמת הייתה ההפתעה הכי נעימה שקיבלתי אי פעם.

 

אני כל כך מעריכה את כל מה שעשית בשבילי! 

ואומנם לקשר שלנו יש תאריך תפוגה- תאריך שאתה בחרת.

עד אז אפשר להנות, נכון?

 

ובכל מקרה, רציתי לומר לך תודה.

פשוט תודה.

נכתב על ידי , 8/8/2014 13:46  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Crazy rat lady ב-14/8/2014 00:56



21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)