לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

מסתבר שאני ביץ'


בשבוע האחרון יצא לי להכיר מישהו, לא מישהו שהוזכר בפוסט האחרון.

הבחור יצא מגדרו כדי להתחיל איתי, וכנראה שאני לא בדיוק באותו ראש איתו.

כמה שהוא התאמץ, בשלב מסויים הוא נשבר, ופשוט אמר לי: את ממש ביץ'.

 

ואני? במקום להתעצבן חייכתי בגאווה.

 

יתכן שזה סוף סוך קרה? סוף סוף אני באמת שמה זין, ובאמת לא אכפת לי?

האם יתכן שסוף סוף אני שמה את עצמי לפני אחרים?

 

חבל, כל כך חבל שלקח לי כל כך הרבה זמן להגיע לזה.


איפה הייתה היכולת המדהימה הזאת לפני כחודש וחצי? כהייתי במקום זר, שעשה לי רע, ובכל זאת נשארתי שם.

הרי היה, היה מי שיחלץ אותי משם! הוא שלח לי הודעה, וכל מה שהייתי צריכה לעשות זה לכתוב לו: "רע לי! תבוא לקחת אותי!".

אבל לא עשיתי את זה. כי כל כך פחדתי, כי מה יחשבו? ומה יגידו? ולא רציתי לפגוע...

 

אני לא יודעת מאיפה נובע השינוי הזה. אני לא יודעת אם הוא טוב הוא רע.

אבל אני מרגישה אותו, מרגישה את קו המחשבה שלי משתנה.

 

כאילו למוח שלי וללב שלי נמאס לסבול מהשטויות שלי, והם החליטו על שינוי דרסטי בתפיסת העולם מבלי להתיעץ איתי.

כנראה שאני באמת עייפה, עייפה מכל השטויות, עייפה מגברים, עייפה מהחיים שלי.

 

אני עייפה מלחשוב על כולם חוץ מעל עצמי. עייפה מלנסות לרצות את כולם.

 

רוצים לשמוע קטע משעשע?

סוג הדם שלי הוא O+

 

אנשים עם סוג דם כמו שלי, יכולים לתרום לכולם- אבל יכולים לקבל תרומה רק מאנשים בעלי אותו סוג דם.

וזה בערך סיפור חיי- אני נותנת מעצמי לכולם, גם למי שלא מגיע לו, גם למי שלא מביא לי שום דבר בתמורה, גם למי שכלל לא מעריך את המאמצים שלי.

ולקבל? כל כך נדירים האנשים שיודעים לתת לי.

ולא ביקשתי לקבל, מספיק לי שידעו לא לנצל אותי.

 

.Легче всего, сесть на плечи и свесит ноги

נכתב על ידי , 4/9/2014 22:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של misterz1974 ב-16/9/2014 14:43



21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)