לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

איחורים והתאמות


הוא אמר לי שהוא יבוא בין 20:00 ל-21:00.

ידעתי שהוא יאחר, הוא תמיד עושה את זה.

 

אז ישבתי וחיכיתי, בהלבשה תחתונה סקסית, לוגמת לי להנהתי יין. ממתינה לו כמו שהוא ביקש- שיכורה וחרמנית.

בתשע אפס אפס, הורדתי את החזיה והחוטיני המגה סקסיים, והחלפתי לפיג'מה. כי הרי מישהו צריך לחנך אותו! ואני כל כך שונאת כשמאחרים לי.

 

הוא היה די מאוזכב כשהוא בא, ב21:15.

אבל זה לא באמת היה משנה מה לבשתי או לא.

 

הוא פשוט כל כך עושה לי את זה! הכל בו עושה לי את זה.

הריח שלו, הקול שלו, הידיים שלו, השרירים שלו, הדרך בה הוא נוגע בי...

 

רוצים לשמוע קטע? פתחתי פרופיל בOkCupid, בהתחלה הייתי כל כך נגד, אבל אז כרגיל נהייתי סקרנית, והייתי צריכה לבדוק על מה כל הבאז. בשיטוט ראשון שלי באתר, עוברת על מלא פרופילים של גברים שלא באמת עושים לי את זה... נכנסת לBrowse Matches, ושל מי הפרופיל הראשון שקופץ לי? שלו!^^

התגובה הראשונה שלי הייתה להתגלגל מצחוק. זה כל כך שיעשע אותי! כתבתי לו הודעה בסגנון "היי חתיך, אפשר להתחיל איתך?"

מרוב שהייתי משועשעת מהמצב, לא שמתי לב לחלק העיקרי- יש בינוני 98% התאמה, ו0% אנמי. הוא המאטצ' הכי טוב שמצאתי עד עכשיו באתר הזה.

 

האמת זה לא מפתיע אותי. אנחנו כל כך דומים בכל כך הרבה דברים.

אפילו בדבר הכי טיפשי, אנחנו שותים תה בדיוק אותו הדבר :) 3 סוכר ומים קרים או קרח. עכשיו תמיד כשמרימים עלי גבה בעבודה כשאני מעמיסה סוכר לתוך הכוס, אני אומרת בגאווה- שאני מכירה עוד אנשים שאוהבים את זה ככה!

 

בגלל זה כל כך כיף לי איתו! כי אני יכולה לחפור לו על פוליטיקה, ועל חתולים, ועל ספרים! וכנראה זה מה שהוא חושב, וזהמה שהוא קרא. למרות שאתמול הוא בא עם דלקת באוזניים, ו99% מהחפירות שלי, מסתבר שהוא בכלל לא שמע :-/

 

הוא גורם לי לחייך. ורק על זה אני כל כך מעריכה אותו.

אני פחות מעריכה אותו על זה שהיום בבוקר, כשהוא הכין קפה, הוא טינף את כל השיש, מצאתי מסטיק מתחת למיטה, ושוקלד שנמס על השולחן ליד המחשב.

 

רואים את החזיה המנומרת מבצבצת בבית השחי?

אז הוא, לא זכה לראות.

 

 

אגב, אחרי חודשיים בלי סקס, אני כל כך לא בכושר! היום, בעבודה, בקושי תפקדתי. כל השרירים בגוף המסכן שלי כל כך כואבים! כנראה הגוף שלי מנסה לצעוק לי שאני כבר לא בת 19. הגב, הרגלים, הידיים... הכל תפוס.

 

נכתב על ידי , 6/10/2014 19:22  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MISHMIISH ב-9/10/2014 08:14



21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)