לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2015

היי בייב, מקווה שאתה אוהב צבע אדום!


זוכרים שסיפרתי שיש עלי הרבה עומס?

אז יותר מדי.

ובנוסף מעכשיו לעכשיו החלטתי שאני עוברת דירה.

דיייי! לא מסוגלת יותר לגור בחדרון הקטנטן שלי! לא מסוגלת לחזור לדירה ולראות כל פעם את המטבח מטונף! לא מסוגלת לסבול יותר את הררי הכביסה שלי, כי המכונה שוב לא עובדת! פשוט די. הגיעו מים עד נפש.

כבר מצאתי אחלה דירה לעצמי, ואפילו לא לטווח ארוך, רק כמה חודשים עד שאני והבויפרנד החדש נהיה מספיק זמן ביחד כדי להרגיש בנוח לגור ביחד. אגב, מבחינתו מספיק זמן זה כבר עכשיו.

אבל עכשיו אני בבעיה, כי נשאר לי עוד חודש לחוזה, ואני צריכה למצוא דייר חלופי תוך כמה ימים, ואני לא מוצאת!!! פירסמתי בכל מקום אפשרי, ועדיין לא זכיתי לקבל אפילו לא טלפון אחד :(

 

אבל זה יסתדר. בטוח יסתדר. כי הרי בסוף חייב להיות טוב.

 

מגיע לי מזל טוב. היום אני והבוייפרנד רבנו מריבה רצינית ראשונה.

לא זוכרת ממה התחיל העניין, אבל משום מה הוחלט בינינו שהוא מחטט לי בטלפון. (אני אפילו לא זוכרת של מי היה הרעיון)

אני הייתי מאוד רגועה לגבי העניין, כי למיטב זכרוני מחקתי כל אזכור לחיי המין שהיו לי לפניו.

 

אז כנראה שלא זכרתי נכון, ותוך שניה הוא מצא סרטון שלי- אל תדאגו! אני לבד עם עצמי בסרטון.

והסרטון המדובר מתחיל במשפט: "היי בייב, מקווה שאתה אוהב צבע אדום!" כי באותו שבוע בדיוק צבעתי את השיער לאדום.

ואז התחיל מן בלגן כזה של "OMG תחזיר לי את הטלפון" "למה את בכלל מצלמת את עצמך ככה?!" "מה אכפת לך מה עשיתי לפני שהכרתי אותך?" וכן הלאה וכן הלאה...

 

הוא היה עצבני כמו שבחיים לא ראיתי אותו. ותכלס מה כבר קרה? אז צילמתי סרטון שלי נוגעת בעצמי בשביל מישהו אחר. זה היה לפני שהכרתי אותו. אז מה הביג דיל?

 

בקיצור עכשיו נהייתה לו שריטה.

הוא לא רוצה שאני אמשיך לצבוע לאדום, כי זה יעשה לו אסוציאציות לא נעימות.

מה שמפתיע, שבחודש שלנו ביחד, הוא לא למד- לי, לא אומרים מה לעשות. אז מן הסתם שהשיער שלי ישאר אדום כפי שהוא.

 

אני קצת עייפה, וקצת חנוקה.

זה נחמד לישון כפיות, אבל לא מגיע לי מדי פעם אפטר?

ונחמד לי שהוא אוהב אותי, אבל שיבין כבר שאני צריכה את הזמן שלי, ולעשות דברים בקצב שלי!

אז חלאס להתלונן שאני לא גיי מספיק! אם הייתי גיי, לא היינו יכולים לשחק ביחד באקסבוקס, נכון?!

נכתב על ידי , 11/1/2015 16:50  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ALPHA DOG ב-16/1/2015 06:38



21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)