לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2017

סקס כבר לא יהיה פה


אני לא יודעת מה הביא אותי לכאן.

יתכן שזה יום זוועתי לחלוטין בעבודה, יתכן שסתם התגעגעתי.

כנראה גם העובדה שהמנהלת שלי לא נמצאת היום, וכל המשרד לרשותי.

 

שלום. זוכרים אותי?

אני שכחתי.

שכחתי מי הייתי עד שהגעתי שוב לבלוג.

בהתחלה לא הבנתי מה אני עושה כאן, אבל אז עברתי על פסוטים ישנים, חלקם גרמו לי לצחוק, חלקם גרמו לי להזיל דמעה (בשלב מסויים ממש בכיתי) ובסופו של דבר הרגשתי שאני קוראת ספר, סיפורים קצרים שכתבה מישהי אחרת במקום אחר.

 

אין קשר ביני לבין הבחורה שכתבה בבלוג.

כל כך מעט זמן עבר, וכל כך הרבה השתנה!

 

הבחור האחרון שכתבתי עליו בבלוג- הוא באמת האחרון. התחתנו לפני חצי שנה.

ואני יודעת לומר בוודאות שהוא הנפש התאומה שלי, החצי השני שלי, חתיכת הפזאל שמשלימה את השריטות שלי.

 

היום אני כבר לא מרגישה ילדה.

אני אישה נשואה. סיימתי תואר ראשון לפני שנתיים, אני עובדת בתחום. אני מתחילה תואר שני באוקטובר.

אנחנו מדברים בבית שיחות של "מבוגרים": חסכונות, ילדים... וזה גורם לי להתגעגע לבחורה שהייתי, לילדה שהייתי- כי נהנתי.

 

לא מחקתי את הפוסטים הישנים. הכל שמור בטיוטות.

אבל אני כבר לא יכולה להציג לראווה את תאורי הסקס.

אבל הכל נשמר, לצורך זכרונות.

נכתב על ידי , 30/4/2017 11:38  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Heartache ב-3/5/2017 11:38



21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)