לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2017

זוכרים אותי!


זה ממש מחמם את הלב.


כל כך פחדתי, כשהעלתי את הפוסט הקודם- שכמו רוב הפוסטים בישרא הוא יטמע בין עשרות עמודים אלמוניים...

אבל להפתעתי, לא רק שזוכרים אותי- אפילו זוכרים אותי די טוב!

אני מקווה שזה סימן חיובי עבורי שתוך דקות סופרות הפוסט שלי הגיע לפוסטים החמים.

אם זה לא סימן טוב עבורי, אז זה סימן מזעזע לישראבלוג...


כל כך שמחתי לקרוא בתגובות המועטות שזוכרים את הצדדים החיובים שלי, האנושיים. ולא את העובדה שהייתי מעלה תאורים מפורטים לאקטים המיניים שלי.

האמת אני לא כל כך יודעת מה אני רוצה לכתוב בבלוג. מן הסתם המתכונת הקודמת כבר לא באה בחשבון.

כשהכל טוב, אין מה לפרוק. זה אומר שהכל טוב אצלי.

 

אחת הסיבות שהפסקתי לכתוב בבלוג היא בעלי.

כשהכרנו, סיפרתי לו על הבלוג והוא קיבל את זה בצורה מאוד שלילית. לא היה ברור לו הצורך לפרוק את המחשבות הכי אינטימיות שלי עם הרשת.

הוא ביקש באופן חד משמעי שלא אכתוב עליו. ואז הבלוג איבד מהפואנטה שלו.

אני חושבת שלאורך הזוגיות שלנו, זה הדבר היחיד שלא הסכמנו עליו באופן חד משמעי. לגבי יתר נקודות המבט על החיים אנחנו חושבים זהה.

מכירים את הקלישאה "ניגודים משלימים"? אז זו באמת רק קלישאה. מהניסיון שלי זה לא עובד.

אני באמת חושבת שכנראה עשיתי משהו מאוד טוב בחיים, ואולי באמת יש איזה כוח עליון ששומר עלי. אחרת איך להסביר את זה? איך להסביר ש3 שנים למדנו באותה מכללה, ורק כשנשארתי לשנה רביעית להשלים קורס חסר הכרנו? איך להסביר שהוא כל מה שיחלתי לו, כל מה שקיוויתי, וכל מה שתמיד רציתי? איך להסביר שהזוגיות בינינו עובדת כל כך טוב?


היו לי בבלוג פוסטים על כמה מעולם לא קיבלתי יחס רומנטי. אחד הפוסטים בנושא ממש גרם לי לבכות כשחזרתי לקרוא אותו.

בכיתי, כי ריחמתי על אותה בחורה אומללה שכתבה אותו. אבל זאת כבר לא אני.

אומנם כבר הרבה זמן לא קיבלתי פרחים- אבל אף אחד לא הכריח אותי לאמץ שני חתולים. אז זו לגמרי אשמתי.

אבל כן קיבלתי הצעת נישואים בפריז. ואני כן מקבלת מתנות קטנות בכל החגים והמועדים, ולפעמים גם סתם, בלי סיבה.


אבל מעבר לעניין החומרי- יש לי על מי להשען. יש לי על מי לסמוך. אני יכולה לשחרר- ולדעת שיש מי שיתפוס אותי.

יש מי שיכול להכיל את כל השטויות, השריטות והקפריזות שלי.

יש מי שעושה לי כל כך טוב. ואני יודעת שזה הדדי.


*** עריכה: המייל הישן שהיה מעודכן בישרא, נחסם ולא ניתן לשחזור. איך שאני מכירה את ישרא- כנראה נשלחו לשם בימים האחרונים לא מעט מיילים... אז מעכשיו יש אחד חדש ***

נכתב על ידי , 3/5/2017 12:31  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Heartache ב-18/6/2017 08:47
 





21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)