לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

תהיה יפה, ושתוק או סקס גרוע 2#


יש לי נטייה ליפול על אפסים. איך זה קורה? אני לא בטוחה.

זה כאילו הם נמשכים אלי במגנט.

החלק הטוב בעיניין, זה שלפחות יש לי על מה לצחוק אחר כך.

 

אני לא אספר איך הכל התחיל ואיך הכרנו. זה סיפור ארוך.

הבחור כביכול נראה טוב, גוף שווה- חטוב, קוביות בבטן.

כבר בשיחת טלפון הוא נשמע לי קצת סתום, אבל החלטתי לזרום.

 

הבחור הזמין אותי אליו הביתה, אני החלטתי שאין לי מה להפסיד- וככה מצאתי את עצמי יושבת בחדר שלו, בזמן שההורים שלו בסלון. מביך.

למה? למה בגיל 27 אתה חיי עם ההורים?!

 

כבר בכמה דקות הראשונות של השיחה, שמתי לב שהבחור לא רהוט במיוחד, בלשון המעטה. במילים אחרות- סתום. ומאוד אוהב לדבר על עצמו. כולל לתאר לי ביצועים שלו במיטה, ותגובות של בנות אחרות. 

 

ואז... אוי הבושה הבושה... שניה, קשה לי לכתוב על זה...

הבחור הדליק את מערכת הקריוקי הביתית שלו, והחליט שהוא מקדיש לי את השיר Hero של Enrique Iglesias.

חשוב לציין, שמבחינת השיר הוא פגע בול.

מבחינת כל השאר... אוי ואי.

 

הפרצוף שלי השתנה לסירוגין בין אוף לבין סטנדרטי ובחזרה ל אוף.

 

אם אין לך קול, אין לך שמיעה מוזיקלית, ואתה לא יודע אנגלית- אל תשיר בקריוקי בפווווווול ווליום!

בשלב הזה הבנתי סופית- נפלתי על ערס. ועל אחד מפגר עם אפס מודעות עצמית.

 

אחרי הקריוקי הוא התיישב מול המחשב, ואמר לי "בואי נראה משהו!"

אמרתי אחלה! סרט? סדרה?..

לא, תמונות שלו מדגמן.

ועוד תמונה טופלס.

ועוד תמונה של קוביות בבטן.

ועוד אחת בבריכה, ועוד אחת בים...

הבנתי, משעמם- נקסט!

ותכלס? הוא לא כזה שווה! על הגוף השווה, יושב ראש קטן מדי, שבאופן משעשע ביותר הזכיר לי תאור של טרול מהארי פוטר.

 

ברגע שהבנתי שבהזדמנות הראשונה אני עפה משם- ולא חוזרת לעולם. הרשתי לעצמי להשתחרר ולזרום.

כי אולי יצא מכל העניין סקס טוב. ואם אני כבר שם- החלטתי שזה שווה בדיקה.

 

הוא סתום לא רק בדיבורים, הוא סתום גם בסקס. 

זה לא היה הסקס הגרוע בחיי, התואר הזה שמור לשתוף שלי. אבל הרבה מחמאות אני לא יכולה לחלק.

לפחות הבחור השכיל לרדת לי, מה שהפך את כל העניין לקצת יותר מעניין עבורי.

הזין שלו, שהוא סיפר לי כמה הוא גדול ומדהים וכמה בנות מתות עליו... לא הרשים אותי בכלל. כן הוא ארוך, מאוד ארוך- אבל הוא בעובי של הזרת שלי. ולא, זה לא כיף. לא כיף בכלל. ממה יש לך להתלהב כל כך?! לפחות היית מחמיא לעצמך פחות, היה יוצא פחות מביך עבורך. וכל העניין היה מביך.

 

בנוסף היו לנו מלא ויכוחים מיותרים. כמו לדוגמא- ויכוח על קונדום! 

אחר כך היה לנו ויכוח על אנאלי. למה בכלל הגענו לנושא הזה ב"דייט ראשון"?! ומה לא ברור לך ב-"לא!!!"???

 

היום, בדיעבד, אני חושבת שהייתי צריכה לבקש ממנו תעודת זהות.

הוא נראה והתנהג כמו בן 19.

והוא כל כך בור, אני בספק שיש לו בגרות מלאה- אם לשפוט על פי שגיאות הכתיב שלו, אפילו כיתה א' הוא לא סיים כמו שצריך.

 

אחרי שיצאתי משם, מבחינתי מחקתי אותו. קיוויתי להנות, התבדיתי, והמשכתי הלאה- לפחות היה לי על מה לצחוק עם חברות במשך ימים!

כנראה שהוא ראה דברים קצת אחרת, הוא חפר לי במשך ימים, ממשיך להתעלם במרץ מכל מה שאני אומרת לו.

קבלו דוגמא:

לגמרי מתאים ל- #בנים_שאני_מתחרטת_שפגשתי!

 

כמה סתום צריך להיות בשביל לא להבין כשאומרים לך תכלס ודוגרי "לא"!!!

 

לפעמים בשביל להעריך יותר את מה שכבר יש לנו, צריך לקבל פרספקטיבה.

נכתב על ידי , 30/7/2014 23:54  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-11/8/2014 19:33
 



חזית אישית נגד החמאס!


הפעם הם הגזימו לחלוטין!!!

להשאיר אותי בלי סקס לשבועיים?! זה פשוט לא מתקבל על הדעת!

 

ובנימה קצת יותר רצינית-

קיוויתי שהרע ביותר כבר מאחורי.

קיוויתי שמעכשיו ילך וישתפר.

 

כי כמה חיילים עוד יכולים למות?

כמה עוד אנשים יכולים להפגע?

 

אני לא רוצה לכתוב על פוליטיקה בבלוג.

פשוט לא. לכן לא אומר את דעתי בעניין.

 

אבל עכשיו הוא קיבל צו 8.

 

אני לא רוצה לחשוב על כלום חוץ מעל הסקס שיהיה כשהוא יחזור- חרמן בטרוף אחרי שבועיים בלי.

 

אני מנסה לשמור על אופטימיות, אבל זה קשה.

 

נכתב על ידי , 30/7/2014 18:25  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Heartache ב-1/8/2014 19:35
 



כוויות


חיפשתי מה לכתוב, אבל המילים לא התחברו לי למשפטים.

אז לא אכתוב משהו חדש, רק אניח פה דברים שכתבתי פעם, בגיל 18.

מה זה משנה כמה שנים חלפו? השורות עדיין רלוונטיות.

 

"...העולם כל כך מוזר והפכפך.

איך בשניה הכל משתנה- מהנקודה הכי נמוכה את יכולה להמריא לשמים.

ואני פה, בשמים.. כל כך מפחדת להתרסק.

 

אין לי סיבה לפחד, באמת שאין.

אבל מי שנכווה פעם אחת- יפחד כל החיים מאש.

(ואני נכוותי הרבה יותר מפעם אחת)..."

12/1/2008 

 


"...העולם כל כך מוזר והפכפך.

איך בשניה הכל משתנה- איך ישר מהשמים פתאם את מתרסקת למקום הכי נמוך.

ואני פה, מנסה לאסוף את השברים, שמחה שאין עוד לאיפה ליפול.

 

כבר אין לי סיבה לפחד, באמת שאין.

עוד כוויה קטנה נוספה ללב שלי, כאילו שגם ככה לא היה שם מספיק.

 

איך בכמה ימים הכל השתנה, אה?

לא נורא, אני חיובית ומאושרת מהחיים, לא נשברת משטויות :)



התמונה באמת עד כדי כך יפה?

תהנו מהגוף שלי, מהציצי, מהתחת.. כי כנראה אין לי משהו טוב יותר להציע..."

17/1/2008 

 

 

ויודעים מה עצוב? אני עדיין מרגישה שאין לי משהו יותר טוב להציע.

נכתב על ידי , 21/7/2014 23:15  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Son Of rain ב-27/7/2014 21:08
 



לדף הבא
דפים:  

21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)