לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2017

רוצה לא רוצה


לפני כמה חודשים הפסקתי לקחת גלולות.

כי אנחנו נשואים- ואנשים נשואים עושים ילדים.

 

אני אמנם טיפוס מאוד אימהי- אני מסוגלת לעבוד 12 ברצף, בדרך הביתה לעבור דרך הסופר, ואז לעמוד ולבשל משהו מפנק לבעלולו השמנמן שלי רק בשביל לראות את הפרצוף המתוק שהוא עושה כשהוא אוכל משהו ממש טעים.

אבל אני גרועה עם ילדים. אני מפחדת מילדים. הם מלחיצים אותי!

לפני כמה ימים ישבתי בתור בקופת חולים, ואימא אמיצה שישבה לידי פשוט הביאה לי את הילדה שלה שאני שאשמור עליה בזמן שהיא הולכת לשירותים.

השתי דקות שהיא הייתה בשירותים דמו לנצח, וכל הזמן החזקתי את הילדה עם פרצוף כזה O_O כאילו הילדה עוד שניה הולכת להתפוצץ.

 

אבל החלטנו שאנחנו מנסים.

ואז הגוף שלי החליט שלא מתאים לו.

 

מה? שנים אני סובלת מהמחזור! זה מציק, זה לא נעים, זה מלכלך, זה שבוע בלי סקס! ושלא נדבר על מחירי הטמפונים...

ודווקא עכשיו, כשלשם שינוי אני צריכה אותו- הוא החליט שהוא נעלם.

מבחינה רפואית זה שטות. הגוף שלי פספס ביוץ אחד, מסתבר שזה קורה.

קיבלתי כדורי פרוגסטרון מהרופא, ותוך 5 ימים זה צריך להסתדר.

 

אבל מבחינה אישית למדתי משהו חשוב על עצמי. כשלא קיבלתי מחזור, וחשבתי שאני בהריון לא היו לי יותר מדי אמוציות. נשארתי אדישה לעניין, ניסיתי לא לחשוב על זה, לא ידעתי איך אני מרגישה.

אבל כשעשיתי בדיקה בבית- ויצא רק פס אחד... אין מילים שיוכלו לתאר את האכזבה שהרגשתי.

אז כנראה שעמוק בפנים אני כן רוצה.

נכתב על ידי , 26/7/2017 09:03  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just a joe ב-27/7/2017 14:16
 



כבר לא ילדה :(


מטריד ומחמיא בו זמנית לראות בסטטיסטיקות שיש אנשים שנכסים לבלוג שלי הרבה יותר ממני.

אני בכלל לא מבקרת פה. לצערי. הייתי רוצה לכתוב יותר.

 

היום יש לי הזדמנות פז לעדכן את הבלוג- המנהלת שלי לא במשרד. ונגמר החלב! בתור נקמה החלטתי לפתוח במחאה שקטנה. אז אני נראת מאוד עסוקה מול המחשב, ובפועל אני מקלידה את השרות האלו.

 

לפני כמה ימים מצאתי בלפטופ תיקייה ישנה, עם תמונות ממכשיר טלפון ישן, וקצת קיבלתי סטירה מהמציאות.

דאמט הייתי מהממת לפני 3-4 שנים. אני לא יודעת איך להגדיר את עצמי בתמונות- קלילה על גבול השטחית אולי? אבל זה נראה טוב!

לא השתנתי הרבה מבחינה חיצונית... כאילו כן העלתי 5 קילו (אבל מי סופר?) ומאוד קיצרתי את השיער (טעות חיי)

אבל הבסיס הוא אותו בסיס.

פשוט פעם הייתי מגניבה שכזו! הייתי באה לעבודה עם בגדים שהיו גורמים לכולם לזקוף גבה, לטוב ולרע.

והייתי מתאפרת ממש מגניב וצבעוני, והיו לי מלא אקססוריז יפים... ואני לא יכולה יותר.

אני פשוט לא רואה את עצמי מגיעה לעבודה עם בגדים צבעוניים וקצרצרים, עם צליליות ורודות וסגולות בעיניים.

אני נהייתי מבוגרת. ואני לא אוהבת את זה.

 

זה ממש מדכא אותי.

עמוק בפנים אני עדיין מרגישה כמו אותה ילדה בת 24.

נכתב על ידי , 24/7/2017 10:28  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Heartache ב-24/7/2017 14:44
 





21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)