לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כדי שאף אחד לא ידע.


אנונימי, סודי, אמיתי.

Avatarכינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

הוא הלך


ההלוויה הייתה ביום שישי.

היה לא קל, במיוחד לאימא שלי.

לאורך כל הדרך אימא שלי החזיקה לי את היד והתייפכה בשקט.

לי רק זלגו דמעות על הפנים, שניסיתי לנגב ללא הצלחה.

 

הרגע הכי קשה היה כשאחי נשבר. הוא שמר על פוקר פייס לאורך ההלוויה, וכשכבר נגמר הטקס- הוא פרץ בבכי, ואז גם אני ואימא נשברנו, ופשוט עמדנו מחובקים במשך דקות ארוכות ובכינו.

 

אבל מעבר לזה, אני חושבת שאנחנו ממש בסדר.

אני חוזרת היום למרכז, אחי חוזר מחרותיים לבסיס.

הסלון תמיד מלא באוכל, אנשים, ובתמונות שחור לבן.

 

ויש אוירה טובה, יותר אוירה של נוסטלגיה מאשר אבל.

בסופו של דבר- סבא הלך מהר, הוא לא סבל, ולא כאב לו.

 

אני יודעת שסבא שלי היה מתעצבן, אילו היה יודע שאנחנו עוצרים את החיים שלנו בשביל להתאבל עליו-

לכן אני כבר כל כך רוצה לחזור לשגרה.

נכתב על ידי , 25/8/2014 13:02  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just a joe ב-9/9/2014 00:39
 



הסברים


אני מניחה שאני צריכה להסביר את הפוסט האחרון.

מעבר לזה, אני רוצה. אני רוצה לשפוך את הלב ולפרוק את המועקה.

 

אבל זה מפחיד אותי.

כי זה לחשוף קצת מ'אני' האמיתית. 

כי לא מדובר בעוד בחור שהכרתי/שכבתי/זרקתי אותו...

מדובר בסבא שלי.

 

האיש הזה שגידל אותי. שאחראי על כל כך הרבה ידע כללי שיש לי, שלימוד אותי חוקי פיזיקה עוד לפני שידעתי קרוא וכתוב.

 

הייתה פעם, כשהייתי ממש קטנה, לדעתי כיתה א' או ב', הציקו לי ילדים גדולים יותר, מבית ספר אחר... אני לעולם לא אשכח איך סבא שלי חיכה לי בתחילת הרחוב, ואיך שהוא ראה את אותם ילדים מתקרבים אלי- הרוסי החמוד הזה, שלא מסוגל לפגוע בזבוב, צרח עליהם בטרוף! מיותר לציין שמאותו יום ההצקות נפסקו.

 

עד לפני כמה חודשים, לפני שהוא התחיל להרגיש רע, כל פעם שהייתי שותה או אוכלת משהו- בשניה שהייתי מסיימת הוא ישר היה רץ לפנות לי את הצלחת! וכל הזמן הייתי כועסת עליו על זה. והוא רק היה אומר שהוא זקן מדי בשביל דברים אחרים, אז לפחות שאתן לו להתעסק בשקט בכלים.

 

היום, כשעמדתי ליד המיטה שלו בבית חולים. הוא אפילו לא היה בהכרה.

אם אימא שלי לא הייתה אומרת לי שזה הוא- לא הייתי מזהה!

הוא כל כך רזה בשבועיים שלא ראיתי אותו. וכל הצינוריות, שמחוברות לכל מקום אפשרי...

הלב שלי נשבר לרסיסים.

ניסיתי להיות חזקה בשביל אימא שלי. לא רציתי להתחיל להתייפח באמצע המחלקה לטיפול נמרץ. אז רק ניגבתי דמעות סוררות מקצות העיניים, והחזקתי לה את היד.

נכתב על ידי , 20/8/2014 23:44  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של nici ב-23/8/2014 22:03
 



כואב


היה יום טוב. באמת.

למרות שנאלצתי לשבת בקבלה, כי אחת המזכירות בחופש.

היה יום עם מלא צחוקים, כמעט בלי עבודה.

 

דיברתי כל היום בפייסבוק ובווטסאפ עם אנשים שגורמים לי לחייך.

בדרך הביתה קניתי לק ממש מגניב, ואוזניות- כי שלי נהרסו.

 

בבית דיברתי עם אהובתי בטלפון, ושיחות איתה תמיד עושות לי כל כך טוב...

 

וכל הזמן הזה אני בהכחשה.

לא מוכנה לחשוב על זה.

לא מסוגלת לספר.

לא מסוגלת להעלות את המילים האלה על השפתיים שלי.

 

לא מסוגלת לעכל את רוע הגזירה.

 

אני לא יודעת איך להתמודד.

והכאב קשה מנשוא.

נכתב על ידי , 17/8/2014 20:42  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פירסומנייק ב-19/8/2014 09:20
 



לדף הבא
דפים:  

21,372
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeartache אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heartache ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)