לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיה מתעצבנת

יש הרבה דברים שמרגיזים אותי, והגיע הזמן לכתוב על זה. היי אני מאיה דרור והגעתי לכאן לכתוב על כל מה שכולם חושבים ולא תמיד מעזים להגיד. כל תגובה תתקבל בברכה.

Avatarכינוי:  madmaya

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

סופהשבוע שבו התבשרתי שפייסים נהרג :(


יש רגעים בחיים שפתאום נזכרים בילדות ברגעים השמחים דווקא ברגע עצוב אחד. זה קרה אתמול, כאשר אחותי קראה בעיתון של הכרמיאלים כתבה על אברך, שבשבת שעברה נהרג בתאונת פגע וברח, ממש לא רחוק מביתי.זה היה בשבת והוא היה כנראה בדרך לבית הכנסת.

 

 כאשר ראינו שנינו את שמו, הייתי פשוט בשוק. אני מניחה שבגלל ששמו כבר פורסם בתקשורת זה יהיה בסדר לפרסם  את שמו גם כאן, אבל אני עדיין מעדיפה לזכור אותו כ"פייסים"(paysim) הילד עם הפיאות הבלונדיניות הזהובות ועיני התכלת הגדולות. 

 

פתאום בבת אחת כל זיכרונות הילדות השנייה שלי עלו, ונזכרתי איך אז, כאשר עוד הייתי חלק מהעולם הדתי, הייתי הולכת לבית הכנסת כל שבת עם אחותי או גיסי, ומשחקת בחצר של בית הכנסת וגם מפעילה את הילדים הקטנים יותר כדי שלא יפריעו למתפללים.

אחד מהילדים האלה, שהייתי משחקת/ מציקה לו (הכל במשחק כמובן) היה פייסים, ילד עם פאות של חרדים עבות מסולסלות וארוכות עד חזהו, הייתי תמיד מושכת בעדינות בפאותיו, קוראת לו פייסים, ובורחת. והוא כמובן לא נשאר חייב ומייד רדף אחריי, בצחוק גדול, וכך זה היה מדי שבת. הוא היה קטן ממני בשנתיים. רק בן 28 היה במותו.

אומנם לא שמרנו על קשר כל השנים כי הוא נשאר בעולם החרדי, ואני יצאתי כל עוד יכולתי, אבל אנ זוכרת ילד עם עיניים כל כך טובות ושובבות, וכשקראתי עדויות על אופיו מאנשים קרובים אליו, שהעידו כי הוא היה בחור בעל לב זהב, לא היה לי ספק כי זוהי האמת. 

אני כל הזמן שומעת על תאונות  פגע וברח, אבל רק כשזה קורה למישהו שמכירים, פתאום מתחילים להבין את המשמעות.

אני אפילו לא רוצה לחשוב, מה ארגיש כשאראה את אימא שלו ברחוב. מאור שוורץ, כשמך כן היית, מואר, יהי זכרך ברוך. :(

 

ובמעבר חד (כמו שאומרים בחדשות אחרי שסיימנו לצקצק)  כמו שאתם בטח יודעים בשבוע שעבר הייתה תוכנית פתיחת העונה של ארץ נהדרת, מכיוון שבדיוק אז התארחתי אצל קרובי משפחה שומרי שבת ולא יכולתי לצפות, אמרתי לעצמי שלא נורא, יש VOD ואפשר להשלים את הפער. אבל מה, כאשר התיישבתי להזמין את התוכנית גיליתי שצריך לשלם עליה שישה שקלים! תגידו, רק לי זה נראה לא הגיוני לשלם על תוכניות מערוץ מסחרי? הם לא עושים מספיק כסף מפרסומות? מה הקטע הזה? מה, כל פעם כשאפספס תכנית וארצה להשלים, אני אמורה לקחת הלוואה מהבנק? מילא לשלם על סרטים, או על תוכניות טבע מיוחדות מנשיונל ג'אוגרפיק. אבל על תוכנית ששודרה בערוץ 2 בשישי בערב, שאומנם יש לה שידור חוזר, אבל מה גם אם את השידור החוזר פספסתי, או שהשעה לא נוחה לי, ואני רוצה לראות אותה בימים ובשעות שנוחים לי, למה אני צריכה לשלם על זה? זה פשוט מרגיז ולא צודק. למרות שבדרך כלל הייתי מחרימה את התוכנית מעצבים, בכל זאת אני אוהבת להישאר מעודכנת ולדעת על מה כולם מדברים, אז מכיוון שגם הערב לא אוכל לצפות כי שוב אהיה עם משפחה ששומרת שבת, שמתי להקליט במג'יק. מקווה שהצלחתי "להערים על המערכת". אבל עדיין, מישהו צריך להרים את הכפפה, ולבקש שתוכניות מערוץ מסחרי יהיו בחינם. זהו, סיימתי לחפור בנושא. 

 

טוב, אז שיהיה שבת שלום לכולם. 

אל תשכחו, אם שותים לא נוהגים,

ואם שתיתם ונהגתם, ודרסתם מישהו,

קחו אחריות, ואל תברחו מהמקום. 

 <3 

שבת שלום

מאיה. 

 

ו

נכתב על ידי madmaya , 10/1/2014 15:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,005

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmadmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על madmaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)