לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיה מתעצבנת

יש הרבה דברים שמרגיזים אותי, והגיע הזמן לכתוב על זה. היי אני מאיה דרור והגעתי לכאן לכתוב על כל מה שכולם חושבים ולא תמיד מעזים להגיד. כל תגובה תתקבל בברכה.

Avatarכינוי:  madmaya

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2014

סטטוסיכום! סיכומי הסטטוסים מהתקופה האחרונה!


13 בינואר 2014-

זה לא שאני מעריצה גדולה של נתניהו, אבל קצת כואב לי לקרוא סטטוסים של אנשים שאומרים שהוא לא ישאיר חותם כמו שרון או רבין, אז מה? אז הוא לא היה גנרל גדול, הוא עדיין לא עשה הסכם שלום, עדיין לא. אבל למה לא להגיד תודה על השקט היחסי שיש לנו מאז שהוא בשלטון? זה לא מספיק חשוב? עם כל הכבוד לרבין ושרון ולכל מה שהם עשו, דווקא בתקופתם עם כל התארים הצבאיים שלהם, התרחשו הפיגועים הכי גדולים, אז מה עזרו לנו כל התארים שלהם? תנו לנתניהו קצת קרדיט, הוא לא מושלם. אף ראש ממשלה לא היה. אבל הוא לפחות שומר על השקט.

 

10 בינואר 2014-

שאלה: תגידו, זה נראה לכם הגיוני לשלם על תכניות מערוץ 2 בVOD? בשבוע שעבר פספסתי את פתיחת העונה של ארץ נהדרת, וכשרציתי לראות אותה בVOD גיליתי שצריך לשלם שישה שקלים! אני לא מבינה, הם לא עושים מספיק כסף מפרסומות? למה אני צריכה לשלם על תכנית מערוץ מסחרי? למה על תכניות מערוצים לא מסחריים לא משלמים, כמו למשל ערוץ 3 או ערוץ ביוגרפיה, או היסטוריה? אז היום "הערמתי על המערכת" גם הערב לא ייצא לי לראות את התכנית אז שמתי להקליט בהוט מג'יק. המחאה שלי הגיונית או שאני קמצנית?

 

15בינואר 2014-שלא כמו רוב הבנות המטופחות אני מגיעה למספרה אולי פעמיים בשנה. אני משתדלת לצבוע לבד ואף לספר את עצמי בעצמי.וזה בגלל שאני ממש לא אוהבת מספרות, והיום כשהלכתי לתור הדו שנתי שלי, (כי בכל זאת יש דברים שאני לא יכולה לעשות לבד) נזכרתי גם למה החוויה הזאת כל כך מרגיזה אותי. כאשר הצבעית/חופפת צבעה את שערי היא עשתה זאת בגסות רבה, ופשוט הטיחה את מברשת הצבע בראשי, אחר כך בחפיפה היא מילאה את אוזניי במים וחפפה את מוחי בציפורניה הארוכות. וכאילו שזה לא הספיק, בייבוש היה נורא חשוב לספר לייבש לי את המוח דרך האוזן, אוי מה אגיד לכם. לא שאני טיפוס מתלונן או משהו, (קצת...לפעמים..) אבל הייתה חוויה מאוד לא נעימה ובעיקר מתסכלת, כי לא נעים להעיר להם, זאת עבודה לא קלה, הם שעות על הרגליים, אז המינימום המתבקש זה להיות אדיבה כלפיהם. וזה לא שהם עושים את זה בכוונה. אם עד היום התור למספרה היה דו שנתי, יש מצב שזה יהפוך לחד שנתי, או חד יובל. לילה טוב

 

עוד אחד מ15 בינואר 2014-

כל אחד והמוסר שלו-לפני כמה ימים סיפרה לי חברה סטודנטית כי היא יצאה כמה דקות לפני סוף השיעור האחרון כי כבר הייתה עייפה והיו לה עוד כמה דברים להספיק עד סוף היום, אחת ה"חברות" שלומדות עמה באותה הכיתה אמרה לה שזה לא "מוסרי" לצאת לפני הזמן-רק כמה חבל שלאותה חברה יש זיכרון קצר או שהיא סובלת מטמטמת, כי רק כמה ימים לפני אותה "חברה מוסרית" ביקשה מחברתי לשבת לידה בזמן מבחן כדי שהיא תוכל להעתיק ולעשות השוואות. יש הרבה אנשים מוסריים בעולם הזה אבל הם כנראה אחראים למוסר של אחרים, הם עצמם, יכולים לעשות מה שבא להם כנראה. סליחה אם הסטטוס הזה נראה לא מוסרי למישהו.

 

24 בינואר 2014-

יותר מדי מקרים מצערים קרו בשבוע אחד. ועכשיו השבוע נסגר במותה של שולמית אלוני. אם לומר את האמת לא הכרתי אותה כל כך, אבל יש סיפור אחד שלה שסיפרו לי שנורא שעשע אותי. נדמה לי שזה היה בשנות השמונים, בדיוק יצאה פרסומת נועזת לתפוזים שבהם מראים נשים עם חולצות לבנות רטובות ללא חזיות, אין ספק פרסומת סקסיסטית מגעילה. שולמית אלוני ז"ל לא נשארה חייבת והגיבה: בפעם הבאה שיראו גברים עומדים עם תחתונים שיעשו פרסומת לביצים. יהי זכרה ברוך. וגם תנחומים ליולי אדלשטיין שאיבד הלילה את אשתו. רק בשורות טובות.

 

23 בינואר2014-

זה שנהגי מוניות אוהבים לבלבל את המוח זה לא חדש, אבל סתם לדבר בשביל לדבר? את זה אני לא מבינה. מה אכפת לי שאתה רוצה שירד גשם ושעכשיו יבש? ולמה דחוף לך לדעת מה המוצא שלי? "אה, את לא רוסייה? אז מה את?-ישראלית! נולדתי בארץ ואני דוברת עברית. ואם לא אכפת לך בפעם הבאה אל תפעיל מונה זה לא עובד עליי אני יודעת בדיוק כמה עולה 5 דקות נסיעה וזה ממש לא מה שהכתבת למונה מרגע שקיבלת את ההזמנה. בפעם הבאה רק אוטובוס!

 

נ.ב 

ב26 בינואר, אני חוגגת יומולדת שלוש.. פרטים בפוסט הבא! עד אז

שתהיה שבת שקטה ונעימה <3 

שלכם מאיה. 

ואם אתם רוצים להיות חברים בפייסבוק-https://www.facebook.com/amatist007

 

 

נכתב על ידי madmaya , 24/1/2014 17:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,005

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmadmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על madmaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)