לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיה מתעצבנת

יש הרבה דברים שמרגיזים אותי, והגיע הזמן לכתוב על זה. היי אני מאיה דרור והגעתי לכאן לכתוב על כל מה שכולם חושבים ולא תמיד מעזים להגיד. כל תגובה תתקבל בברכה.

Avatarכינוי:  madmaya

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

זכיתי בלוטו!! ואני במצב רוח של נתינה!!


אז עכשיו שהשגתי את תשומת הלב שלכם, תנו לי לספר לכם את הסיפור מאחורי הזכייה, אחרי שתקראו את הסיפור תראו בעצמכם שהסבלנות משתלמת!!

 

 

הכל התחיל כשיום אחד ישבתי לי בחדר בעוד יום של עייפות, חוסר אנרגיה, וחולשה כללית. הגב כאב, רגל שמאל גם מסרה ד"ש והראש בכלל חגג, קרנבל ברזיל הלך לי שם. אמרתי לעצמי שזה לא יכול להמשך כך, אני חייבת למצוא פתרון. פתרונות בצורה של כדורים, כבר לא עזרו לי, שנים שהסתמכתי על משככי כאבים, גם כשהם כבר לא עזרו והייתי מודעת לזה שהם כבר לא מועילים, המשכתי לקחת. רק כי לא ידעתי כי הפתרון נמצא ממש מעבר לפינה, וליתר דיוק בתוך המחשב שלי.

התחלתי לחשוב מה אני עושה לא נכון שגורם לי להרגיש כל כך רע? אני נחה המון, מנסה לאכול בריא, מנסה לישון כמו שצריך, למרות שזה לא תמיד מצליח, ובכלל הייתי בטוחה שאני עושה הכל כמו שחשבתי שצריך לעשות. ובכל זאת, משהו היה חסר.

 

ניסיתי לחשוב, מה הכי חסר לי כרגע, מה הדבר שאני משוועת אליו, ולא מצליחה להשיג? ואז, כאילו משום מקום התשובה הגיעה.

רוגע ואיזון נפשי. זה מה שהיה חסר לי. ומרגע שהבנתי שזה מה שחסר עשיתי הכל כדי להשיג את זה.

 

אתם בטח שואלים מה הקשר בין רוגע נפשי וכאבים פיזיים- ובכן,בטח תשמחו לדעת שהכל קשור להכל. גוף ונפש קשורים זה בזה ומסתמכים זה על זה כמו שרגל מסתמכת על נעל טובה ליציבה והליכה טובה.

 

ממש ככה, הרי אם רגל יחפה תדרך על דבר מסוכן, אין סיכוי שהיא לא תיפצע, אבל אם יש מישהו ששומר עליה ומגן עליה, היא תישמר בריאה ושלמה. כך גם הגוף שלנו, כששומרים על יציבות הנפש,גם הגוף אוטומטית מצטרף. וכששומרים על חוזק הגוף ואיזונו, גם הנפש מצטרפת ונכנסת לכושר טוב.

 

אז איפה מתחילים בכלל לחפש רוגע, ועוד במדינה כמו שלנו? בדבר הכי קרוב שיכולתי למצוא, ללא תשלום, כי בוא נאמר את האמת, כסף אין לי. אז ככה שכל מי שחשב שנהייתי מיליונרית לאחרונה, צר לי לאכזב כסף לא תראו ממני :)

 

נכנסתי לYoutube וחיפשתי מוזיקה למדיטציות, ותודה לאל המבחר שם ענק. התחלתי לאט לאט להיכנס לעולם הזה שבו התחלתי לחפש את הרוגע הפנימי. כמובן שידעתי מה לחפש, כי פעם היה לי את זה, אבל איכשהו הצלחתי לאבד אותו. איך זה קרה? החיים קרו, החיים הכניסו כמה לחצים, שעם הזמן הצליחו לכרסם ולחדור את גופי, וכיום אני עובדת בלהוציא אותם ממני לאלתר.

 

אני ממש מדמיינת טרולים קטנים ומכוערים, עם צמר שעוטף את גופם המגעיל בצבע חום, מקורזל, ואף ענק ועקום, קצת כמו הטרולים האלה שהיו בסדרה טוב טוב הגמד :)

 

בכל פעם שאני עושה מדיטציה אני מרגישה איך כל פעם אחד או שניים כאלה יוצאים לי מהגוף, ובכל פעם שאחד כזה יוצא, יש לי יותר אוויר בריאות. ואכן מבחינת איזון נפשי מצאתי את הפתרון.

 

אז הנפש הייתה מטופלת, אבל מה עם הגוף? עם כל הכבוד למדיטציה, ולזה שיש לי יותר אוויר בריאות, יש לי עוד כמה איברים שהיו זקוקים לתשומת לב וטיפול. וכך התחלתי להתעניין גם בפילאטיס, ויוגה, וכל הדברים האלה שפעם חשבתי שהם שייכים רק ל"רוחניקים" המוזרים האלה שמסתובבים עם שרוואלים וביצי חופש. (אני די בטוחה שרציתי לכתוב אוכלים ביצי חופש, אבל כרגיל הראש לי לוקח אותי למקומות אחרים) אבל לא, אפשר להנות מכל העולמות, חשבתי לעצמי, לא בכל דבר צריך להיות קיצוניים, אם גילית משהו שעושה לך טוב, לא אומר שאתה צריך להקריב את כל כולך כדי להנות ממנו. אם התחלת לעסוק ביוגה, פילאטיס, פלדנקרייז, וכדומה, זה לא אומר שתחויב להיות גם צמחוני, או טבעוני, וללבוש שרוואלים, ולהסתובב עם ביצי חופש... (עוד פעם??) בהחלט אפשר ורצוי לקחת את הטוב מכל העולמות, ואת מה שלא מתאים, להשאיר לאחרים.

 

אל הפילאטיס התוודעתי כבר לפני כמה שנים, כשקניתי את הDVD של דליה מנטבר, הגורו של הפילאטיס בישראל, ואין מה להגיד, זאת אחת ההשקעות הטובות שלי. ממש נכס.

 

אבל ההתאהבות האחרונה שלי, היא דווקא היוגה. רכשתי לפני כמה שבועות דיסק שמע של יוגה המתאים את עצמו במיוחד לאנשים עם פציעות גופניות, וכמובן לאנשים כמוני עם מחלות אוטו-אימיוניות. (במקרה שלי זה דלקת פרקים במקרה ואתם לא מעודכנים)

 

זה כל כך כיף, ומשחרר ואני מרגישה ממש כאילו הקליטו את השיעור הזה בשבילי. כן, זה שיעור מוקלט של מישהי בשם אורנית בלום, הדיסק עלה לי בסך הכל שישים שקלים חדשים, אך תאמינו לי הוא שווה מיליונים

 

ואת המיליונים האלה אני רוצה לחלוק אתכם! אני רוצה שתתחילו לחשוב ברצינות על לטפל בעצמכם, בדרך הכי טובה שאתם יכולים.

 

והיום כבר אין תירוץ של "אבל אין לי כסף" או "אין לי כוח לצאת מהבית" ,"לא בא לי להיות בחברת עוד אנשים"... לכל התירוצים האלה, יש פתרון פשוט וקל. תשקיעו כמה עשרות שקלים באחד מהדיסקים האלה, ותוכלו לתרגל בבית בשקט ללא כל מפריע.

לסגור את הדלת בחדר, או אם יש לכם יותר פרטיות, אז בסלון, ולהתחיל להשקיע בעצמכם את מה שמגיע לכם. יוגה ומדיטציה וכל העולם הרוחני הזה, בסך הכל עוזר לכם למצוא את השקט הפנימי שלכם, ותאמינו לי, יש לכם כזה עולם, כל מה שצריך לעשות זה רק "עבודת מחקר" קטנה. תהיו הבלשים של גופכם, וחפשו את השקט שלכם.

 

אני יכולה להמליץ לכם גם על אתרים שבהם אפשר להוריד מוזיקת מדיטציות בחינם, אפשר גם לתרגל יוגה ביוטיוב בחינם, אבל זה אני דווקא לא ממליצה, כי לפעמים האינטרנט נתקע ועושה בעיות, אז עדיף לא להסתמך עליו יותר מדי, ושווה להשקיע קצת כסף בשביל משהו שיעשה לכם את החיים, קצת יותר קלים.

 

מקווה שהשכלתם ולמדתם, והכי חשוב חייכתם.

 

ולגבי הלוטו, אני כבר זכיתי-עכשיו תורכם :)

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי madmaya , 20/3/2014 12:03   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,005

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmadmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על madmaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)