לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיה מתעצבנת

יש הרבה דברים שמרגיזים אותי, והגיע הזמן לכתוב על זה. היי אני מאיה דרור והגעתי לכאן לכתוב על כל מה שכולם חושבים ולא תמיד מעזים להגיד. כל תגובה תתקבל בברכה.

Avatarכינוי:  madmaya

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2014

תודה לכל מי שקרא את הפוסט האחרון-ריגשתם אותי מאוד.


כרגיל כמו כל יום וכמו כל אחד (אני מניחה) שיש לו בלוג בודק מדי יום כמה נכנסו לקרוא והאם מישהו הגיב.

 למה שקרה היום ממש לא ציפיתי.

נכנסתי לפוסט האחרון, ולא ציפיתי לתגובות, אבל פתאום אני רואה שיש לי 11!! תגובות, שמבחינתי זה כמו 100 :)

אז ישר נכנסתי לראות כמה אנשים קראו את הפוסט וגיליתי מספר מדהים שלא יכולתי לחלום עליו אפילו. רק היום, ביום אחד נכנסו 162 קוראים!!

אתם לא מבינים כמה ריגשתם אותי. נשבעת לכם מחיתי דמעה.

והתגובות כל כך מקסימות וחמות, אפילו אלה שלא הסכימו עם מה שכתבתי כתבו כל כך יפה ומפורט שלא יכולתי לא לחייך.

 תודה לכל מי שקרא ולכל מי שהגיב, נתתם לי כל כך הרבה, קשה לי להסביר את זה במילים,

אבל שימחתם אותי מאוד :) 

 


 

 

 

 

 

נכתב על ידי madmaya , 23/3/2014 18:31   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,005

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmadmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על madmaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)