לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיה מתעצבנת

יש הרבה דברים שמרגיזים אותי, והגיע הזמן לכתוב על זה. היי אני מאיה דרור והגעתי לכאן לכתוב על כל מה שכולם חושבים ולא תמיד מעזים להגיד. כל תגובה תתקבל בברכה.

Avatarכינוי:  madmaya

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

תנחשו מי עצבן אותי הפעם?-רשת מוחרמת!


מצאתי עוד סיבה להתעצבן! (בכל זאת, יש לי בלוג להזין)


בזמן האחרון בעקבות החורף, פלוס העצלנות הטבעית שלי,(קצת הזנחתי את היוגה)  עליתי טיפה במשקל. מכיוון שאני לא שותה, ולא מעשנת, הדרך שלי להרוס את הבריאות היא בעזרת אוכל. לא בהכרח ג'אנק פוד, כל אוכל, העיקר שיהיה טעים, ושיהיה הרבה. האמת שהחולשה שלי היא עוגיות, זה מדהים מה שיכול לקרות אם משאירים בטווח הראייה שלי קופסת עוגיות, אפילו אותי זה מפתיע כשאני רואה שהצנצנת הגיעה לחצי ואני יודעת שרק אני נגעתי בה.

עדיין לא הגעתי למשקל שמצריך לעשות עליי סרט דקומנטרי בערוץ שמונה, אבל מספיק כדי לגרום לי להצטרך לקנות כמה בגדים חדשים, עד שארד למידה של הבגדים ה"הישנים". (כולה עליתי במידה אחת, נא לא לדמיין פילפילון, אני מאוד אודה לכם חיבוק של הסוררת )  





אז מה גרם לי להתעצבן אתם שואלים? סיפור שהיה כך היה. 


לפני כמה ימים נכנסתי לחנות קרייזי ליין כשברשותי זיכוי על סך 180 ש"ח. הזיכוי היה של אחותי, היא החזירה בגדים שלא אהבה, ובמקום כסף החזירו לה זיכוי כדי שתקנה שם בהזדמנות אחרת כשיביאו סחורה שתקלע יותר לטעמה.  מכיוון שאחותי הרגישה שהיא כרגע לא צריכה לקנות בגד חדש, היא מסרה לי את הזיכוי כדי שאתחדש בבגד חדש, למידתי החדשה. 


כאשר נכנסתי לחנות כל מה שחיפשתי היה זוג מכנס שחור בסיסי שהולך עם הכל,וחולצה או שתיים.


 מדדתי כמה זוגות מכנסיים, ורובם לא מצאו חן בעיניי, לא הגזרה, ולא המחיר, אבל ידעתי שיש לי את הזיכוי אז מבחינתי זה חינם. סיכמתי עם עצמי להתפשר על זוג מכנסיים, שהיו בול במידה, הגזרה פחות מצאה חן בעיניי, אבל גם ככה חשבתי עליהם כעל מכנסיים זמניות, עד שאחזור למידה החביבה עליי.

על המכנסיים היה מבצע של 25% הנחה, אם קונים עוד פריט, אז לקחתי גם חולצה, שגם עליה התפשרתי, כי חשבתי שאני חייבת לצאת מהחנות הזאת עם משהו. לא יודעת למה, אבל לא נעים לי שהעובדות בחנות עוזרות לי ומביאות לי דברים, ובסוף לצאת משם בלי כלום.


 לאחר מדידות מרובות שאני שונאת דרך אגב, יותר מדי עבודה, וגם חדר ההלבשה לא ננעל, שזה מלחיץ ולא נעים. (איזו קוטרית! ) הגעתי ס"ס לקופה, כשאני חמושה בזיכוי. לאחר כמה תקתקוקים ןחישובים שעשתה המוכרת, הגענו למחיר שקצת הפתיע אותי (330 ש"ח) אבל החלטתי לפרגן לעצמי כי אחרי הכל אני לא מאלה שחורשות את הקניון יום ולילה. וחוץ מזה, עוד מעט פסח, וזה הזמן לקנות בגדים חדשים.


כאשר ראיתי את המחיר, אמרתי למוכרת שיש לי זיכוי של 180 ש"ח מקנייה של אחותי, היא אמרה שאני לא יכולה להשתמש בזיכוי, אם הוא של אחותי. וממש לא הבנתי למה ומה היא רוצה, הרי על הזיכוי לא רשום שמה של אחותי, ואין לה חבר מועדון ברשת הזאת.

ואם לא הייתי אומרת לה שזה מקנייה של אחותי, איך היא הייתה יכולה לדעת?  בקיצור, שילמתי את מלוא 330 השקלים, ויצאתי מהחנות, קצת מאוכזבת כי זה לא הסכום שחשבתי להוציא, אבל כמו שאמרתי גם חשבתי שמותר לי לפרגן לעצמי לפעמים.


אתם חושבים שהסיפור נגמר פה? יש המשך ארוך, הכינו את עצמכם...


כאשר הגעתי הבייתה, החלטתי להיכנס לפייסבוק של קרייזי ליין, ולספר להם או יותר נכון לשאול אותם למה לא יכולתי להשתמש בזיכוי,אם זה זיכוי כמו כל הזיכויים שנותנים בכל חנות, ללא שמו של הלקוח וכו'.  ניסחתי הודעה יפה ותמציתית ופרסמתי על הקיר. ישבתי וחיכיתי לתשובה.


ואתם חושבים שקיבלתי תשובה?


ממש לא, להיפך, לא רק שהם לא ענו, ממש דקה אחרי שפרסמתי את השאלה, הם מחקו אותה מהקיר!!והתעלמו לחלוטין!  זה כל כך הכעיס אותי, הזלזול הזה, למחוק תלונה של לקוח? למה, כי כבר לקחתם את הכסף, אז אני כבר לא מעניינת? זה ממש כמו לטרוק את הטלפון או את הדלת בפנים.


באותו רגע החלטתי שאאני מחזירה את הבגדים לחנות (גם ככה לא אהבתי אותם)  ומחרימה את הרשת הזאת לנצח! כף רגלי לא תדרך במקום הזה. גועל נפש, לקחת את הכסף שלי ידעתם, אבל להתייחס לשאלה פשוטה, זה קשה לכם? 


יומיים לאחר מכן נכנסתי שוב לחנות, והחזרתי את הבגדים בציפייה לקבל מזומן בדיוק כמו ששילמתי.

אם הבנתי נכון את החוק אם הלקוח שילם במזומן, הם חייבים להחזיר מזומן. אז זהו, גם פה, הרשת הזאת לא בדיוק באה לקראתי והמוכרת שוב ניסתה לדחוף לי זיכוי כדי שאקנה אולי משהו בפעם הבאה, הודעתי לה שאין לי כל כוונה לחזור לחנות הזאת כי אין כאן שום דבר שקולע לטעמי. (את סיפור מחיקת ההודעה חסכתי ממנה) אז היא הודיעה לי שמזומן לא אקבל, אלא צ'ק מזומן, וגם זה יכול לקחת שבוע, ועכשיו בגלל החגים, זה יכול לקחת יותר. לאחר שניסיתי לשכנע אותה שהחוק אומר שהיא חייבת להחזיר לי מזומן היא החליטה שהכוונה צ'ק מזומן, לבסוף חשבתי, נו שיהיה העיקר שיחזירו את הכסף. 


אז זהו, עכשיו אני צריכה לחכות מי יודע כמה זמן עד שיחיזירו לי את מלוא 330 השקלים שלי.


סיפור ארוך ומעצבן ומייגע. והגעתי למסקנה ככל שאני קונה יותר בחנויות מותגים שהכי טוב וכיף זה לקנות בגדים בחנויות פרטיות או בשווקים.

(מאז כבר התחדשתי בבגדים מהשוק בעין המפרץ, בגדים מקסימים במחירים מצחיקים)   גם יש מבחר יותר גדול, מחירים הרבה הרבה הרבה יותר זולים , בגדים הרבה יותר יפים, וחוויה הרבה יותר נחמדה. 

 

 

 

ולכל קוראיי, חג פסח כשר ושמח, תאכלו הרבה מצות עם שוקולד, ואם עליתם קצת במשקל  בעקבות החג הטעים הזה, (לדעתי הצנועה) ואתם צריכים גרדרובה חדשה, מקווה שתהיה לכם חווית קנייה מהנה, לא משנה היכן תבחרו לקנות <3  

מוציא לשון







 

נכתב על ידי madmaya , 7/4/2014 14:27   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




2,005

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmadmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על madmaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)