לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאיה מתעצבנת

יש הרבה דברים שמרגיזים אותי, והגיע הזמן לכתוב על זה. היי אני מאיה דרור והגעתי לכאן לכתוב על כל מה שכולם חושבים ולא תמיד מעזים להגיד. כל תגובה תתקבל בברכה.

Avatarכינוי:  madmaya

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2013

מי שאוהב בהמות יותר מבני אדם, סופו שיתנהג כמו וילדע חיה!


אומנם זה חדשות ישנות, אבל שמעתי על זה רק היום. 


מסתבר, שמר יורופסקי "הגורו של הטבעונות" נפגש עם העיתונאי אראל סגל כחלק מתוכניתה החדשה של מיקי חיימוביץ המפגישה אנשים שאמורים להיות הפכים זה מזה, מבלי שהם יודעים מראש עם מי הם הולכים להיפגש.


 


רצה הגורל ומר סגל הופיע לפגישה עם אבוי! מעיל עור.


 


את מר גורו יורופסקי זה ממש הרתיח והוא החליט ללמד את אראל סג"ל לקח ע"י אלימות מילולית ופיזית.   נו, שויין, מר גורו ידוע שהוא לא הבנאדם הכי מעודן עלי אדמות וזה עוד בלשון המעטה. מילא להגיד מילים נוראיות כמו "אני מקווה שיאנסו נשים שלובשות מעיל פרווה ,או אני מקווה שיחשמלו אנשים שלובשים עור ברקטום כמו שעושים לפרות, ועוד כמה  ברכות נחמדות כאלה על הדרך שהוא זורק לאנשים, ככה בשביל לפתוח את הבוקר.


 


 מהרגע הראשון שראיתי את האיש הזה לא סבלתי אותו לא אהבתי את צורת הדיבור שלו, את האגרסיביות שבה הוא מעביר את ההרצאות שלו. אבל להגיע לאלימות פיזית כדי להילחם על מה שאתה מאמין? האיש מנסה להעביר מסר נגד אלימות, והוא עצמו לא מיישם את מה שהוא מלמד. ועוד ממה שהבנתי מר סגל עבר ניתוח כמה ימים לפני התקרית, מה אם חלילה הוא היה גורם לו לנזק רציני? 


 


אני מאוד מעריכה אנשים שהגיעו לאיזשהם תובנות בחיים ומקדישים את חייהם ללמד אחרים את מה שהם הבינו, ואני גם מאמינה שאנשים שבאמת מאמינים במשהו, לא משנה במה, יבואו ללמד באמת ובתמים מתוך אהבה לזולת, ואהבה לנושא שלו הם מקדישים. מר גורו יורופסקי, שדרך אגב ממש לא מגיע לו הטייטל הזה של "גורו- כי גורו אמיתי הוא אדם מואר ומאיר פנים, מה שמר יורופסקי עושה הוא פשוט משתמש באמונה שלו כדי להוציא את הזעם שלו על העולם.  כדי להוציא את כל האלימות שבו, וממה שנראה יש לו הרבה ממנה, דרך הרצאות ה"תרחמו על החיות" שלו, הוא מנסה לגרום לאנשים ללכת בדרכו בצורה ברוטאלית אגרסיבית ומאוד מאוד אלימה. מה לגבי רחמנות וחמלה גם לבני אדם? זה לא מספיק מעניין? ברור שלא, אחרת על מי תוציא את זעמך?


 


יש דרך להעניק לאנשים מידע מבלי לצלק אותם רגשית ופיזית, למה אדון גארי בוחר להשתמש בצורה האלימה הזאת?בהצגת תמונות וסרטים שבהם מראים התעללות בבעלי חיים, לא מספיק שהוא יספר על כך ואנשים כבר ידמיינו לבד? לדעתי הוא עושה את זה יותר בשביל תשומת הלב שחסרה לו מאוד כנראה, יותר מאשר כדי ללמד באמת. והוא עושה זאת גם לא כי ככה הוא החליט שזו הדרך הטובה ביותר להעביר מסר, אלא כי זה מי שהוא גם בחיי היומיום. הוא איש אלים, עם נטיות דיקטטוריות, אם הוא רק היה יכול הוא היה מקים לו כת של אנשים שבסך הכל רוצים לעשות שינוי בחייהם, והוא כבר היה מנצל את זה לטובתו ולשליטה בהם. 


 


המסר שהוא מנסה להעביר הוא חשוב, נכון אסור להתעלל בחיות, זה דבר נוראי ואכזרי. אבל גם אתה מר יורופסקי בנאדם אכזרי ונוראי. כאשר אתה מייחל שאנשים יסבלו כמו החיות שאתה "מרחם עליהם" כאשר לא הם אלה שהתעללו בחיות, זה אכזרי, ושאתה מכה אנשים כדי להעביר מסר, זה נוראי. במיוחד שאתה לא יודע מי האדם שעומד מולך, או שזה לא חשוב בעיניך? אולי אותו אדם שהחלטת ל"הרביץ בו את תורתך" הוא אדם חולה לב? או חולה סרטן? או אדם שאינו בריא בנפשו, או כל חולי אחר.  אבל כל הדברים האלה לא מעניינים את מר יורופסקי, כי הוא לא רואה בני אדם מולו, הוא רואה את הזעם שלו לפני הכל. וכמו שאנחנו יודעים זעם מעוור, ורק כאשר הוא יגרום לנזק בלתי הפיך, ויש לי הרגשה שהיום הזה לא רחוק, רק אז אנשים יתעוררו ויתחילו להבין במי מדובר. 


 


לסיכום מר יורופסקי, לכם האמריקאים יש אמרה יפה : "אפשר ללכוד יותר זבובים עם דבש מאשר עם ח..א- אז למה שלא תנסה ליישם את זה? 


אה, שכחתי, טבעוניים לא נוגעים בדבש. 


 


נ.ב


אין לי דבר נגד טבעוניים אני בעד שכל אחד יחיה כפי שהוא מבין. 


עצבני


 


 


 


 

נכתב על ידי madmaya , 15/12/2013 10:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז לפני שנתעצבן, בואו נעשה היכרות


היי, שמי מאיה דרור והחלטתי לפתוח בלוג חדש שמדבר על כל מה שמרגיז אותי, בחיי היומיום הפרטיים שלי,  בשיח היומי הציבורי, וכל מה שירגיז אותי באותו יום. אני לא מאמינה שאני בחורה עצבנית, אבל כן שמתי לב שבבלוגים קודמים שפתחתי, כאשר כתבתי על משהו שהרגיז אותי, זה קיבל יותר קוראים ותגובות. אז חשבתי לעצמי שאם זה מה שמדליק אנשים וככה הם אוהבים לקרוא אותי, אז למה שלא אכתוב רק בסגנון הזה? אז החל מהיום, או יותר נכון ממחר (כי היום עוד לא מצאתי סיבה מספיק טובה להתעצבן) אכתוב עלכל מה שמעניין אותי בסגנון עצבני במיוחד, מקווה שתצליחו להתחבר, ולהגיב בהתאם.

תגובות עצבניות ייתקבלו בברכה. 


נתראה בהתקף הזעם הבא

מאיה עצבני

 

 

נכתב על ידי madmaya , 12/12/2013 16:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,005

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmadmaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על madmaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)