לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


התקופה האחרונה גררה איתה הרבה כאב וכעס על המון גומרים, כתבתי כמהפוסטים במחשב אבל זה לא הרגיש אותו דבר. התגעגעתי לבלוג הישן שלי אז החלטתי לפתוח חדש, בשם בדויי כמובן .. מקווה שתאהבו אותו כמו שאני אוהבת. הבלוג הזה הוא המקום מפלט שלי .

כינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013


עבר.
הדבר הזה, שהייה לפני הרבה זמן, אבל נשאר בתוכך.
מחלחל לך בתוך העצמות, בתוכך.
את חלשה, את נופלת, את נאבדת, בתוך כלום.
את טובעת בעצמך, בקלישאות בטובות של אחרם.
את תלותית, את שונה, את מפחידה.
את דיכאונית, את חלשה, ואין לך ביטחון עצמי.
לבבות שנשברים וחברים הולכים באים זה בשבילך יומיום.
את לא מפסיקה לבכות.
עבר, העבר הזה ממשיך איתך, העבר מתחיל להיות היום, וגם מחר.
את מפוחדת, את שונה, את מיוחדת.
את לוקחת את עצמך, ובורחת.
אלוהים יודע לאן.
את בורחת מעצמך, מכולם.
ממי שפגע, עזר, תמך, פגע, העליב, רמס,כיבד ,אהב.
בהצלחה ילדה
בדרך חדשה 
נכתב על ידי , 20/12/2013 13:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



#3


תדע שתמיד הייתי שם,פשוט לא ראית אותי.
תדע שתמיד היית בראש שלי,לא משנה עם מי התחבקתי.
תדע שיש דברים יותר חשובים מאגו.
תדע שאתה לפעמים מעביר בי בחילה,ואחרי 5 דקות תוהה לעצמי למה אני אוהבת אותך.
תדע שאני אנושית,למרות שזה לא נראה לך.
תדע שכבר שכחתי איך נוגעים בך.
תדע שכבר מזמן לא הרגשתי אותך, וזה מפריעה לי.
כי אתה מיוחד,ועד שהיית שלי,הייתי צריכה לעשות שטויות,לגרום לך לכאב.
תדע ,שאני אנושית,ואני צריכה חיבוק,את החיבוק שלך,

 

אז תבוא,

בבקשה,

 

תחזור אליי.

 

-

 

 

פוסט על ילדה שבגללו, או בזכותו איך שלאתגידו את זה התחיל כל השטיות של אנה

לא שהוא היה הילד הכי יפה בבית ספר

לא שכולן היו בתור אליו

אולי הוא היה אחד השקופים והבלתי ניקראים שהיו באותה תקופה

אבל משהו בו, פשוט הקסים אותי

במיוחד מסויים מפדח אותי שזה התחיל בגללו

כאילו, מה לו ולי

אבל זה היה חזק ממני, האהבה אליו

זו אפילו לא היית אהבה

זו היית אובססיה

אבל האובססיה הזו התחלפה באחרת

קשה יותר

הרסנית יותר

יום יבוא ואני בטוחה שגם היא תתחלף באהבה אמיתית

שתמשיך יותר מכמה שנים

 

 

ותישאר איתי לכמה זמן שנרצה.

 

נכתב על ידי , 18/12/2013 16:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"Say Something"



Say something, I'm giving up on you.

I'll be the one, if you want me to.

Anywhere, I would've followed you.

Say something, I'm giving up on you.



And I am feeling so small.

It was over my head

I know nothing at all.



And I will stumble and fall.

I'm still learning to love

Just starting to crawl.




Say something, I'm giving up on you.

I'll be the one, if you want me to.

Anywhere, I would've followed you.

Say something, I'm giving up on you.




And I will swallow my pride.

You're the one that I love

And I'm saying goodbye.

Say something, I'm giving up on you.

And I'm sorry that I couldn't get to you.



And anywhere, I would have followed you.

Oh-oh-oh-oh say something, I'm giving up on you.

Say something, I'm giving up on you.








Say something...


-


נוט שפורסם ב מאי 23, 2010. התקופה של אנה.


אחרי כל מה שעברת את מגיע למקום שאין בו יציאה או דרך חזרה. 

אתה נשארת במקום והולכת קדימה, את לא מצליחה. 

את נופלת את קמה ושוב נופלת. 

את הולכת אחורה אבל אין מקום , בשבילך. 

תחיי עם זה, אין לך מקום. 

לא רוצים את זה,אותך , לכי. 

אין לך השפעה, אין לך יכולת. 

איין לך אפשרות, את לא טובה. 

את כלום, את שום כלום. 

את פשוט צריכה להבין שאת כלום, לא היית, לא תהייה. 

לא נשאר ממך כלום. 

אפילו לא עפר. 

את צועדת במקום, נופלת וקמה, נופלת וקמה שוב ושוב. 

אין לך מקום. 

את כ-ל-ו-ם.


 


אנה חוזרת אלי. אני מפחדת שהפעם זה יהיה סופי, אני מפחדת שהפעם 
לא יראו את זה
כל אדם עם הפרעות אכילה צמא למי שישים לב
יש אנשים שלא רואים
יש אנשים שזה מאוחר מידי
יש אנשים שלא משנה מה יגידו להם זה לא ישנה
מפחדת להיות זו שלא תינצל
אבל זו הטעות
אני לא צריכה לחכות שיצילו אותי
אני צריכה את עצמי.
נכתב על ידי , 17/12/2013 15:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtaiR Alon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על taiR Alon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)