לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תרופות סבתא למאה ה21


הגוף מרפא כל דבר בתנאי שיש לו את אורח החיים והאוכל הנכון. אל תזלזלו בו- והוא לא יאכזב אתכם!

Avatarכינוי: 

בת: 32

Google:  alina.berin

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

דרך חדשה


אני לא בדיוק יודעת ממה זה התחיל, מדלקות גרון כרוניות, הגוגל-מוגל של אמא, השנאה שלי לקופות חולים או סקרנות בריאה, אבל איכשהו מצאתי את עצמי מתעסקת בתזונה, ספורט ואורח חיים בריא. ושלא תבינו אותי לא נכון- זה לא המקצוע שלי, רק תחביב דיי רציני. ושלא תבינו אותי לא נכון (#2) אני בכלל בחורה הומאנית למדי, חובבת אמנות, ומדע זה ממני והלאה. 

 

(** פה הגנים הרוסים שלי מתחילים להריץ עלי צחוקים ודאחקות**)

אבל הבנתם את הרעיון.


בתכלס למה אני פה? מאז ומעולם אהבתי לכתוב, היו לי המון בלוגים בעבר שדרכם אבדה בחלל הרשת, וזו הזדמנות טובה בשבילי לדבר על הכל מזוית קצת אחרת, לשפוך על העניין ממיטב הציניות שלי, לתת לכם מלא תרופות סבתא, ידע ועצות והכל בתחום אורח החיים.


המון פעמים נאמר בפניי שהזמן הוא קצר והמלאכה מרובה- שחשוב לנצל את הזמן כראוי, ולנצור כל רגע.

אני לא אומרת שזה לא נכון, אני פשוט חושבת שזו לא הדרך היחידה. 


הלכנו לאיבוד איפשהו עם כל ניצול הזמן הזה, איבדנו משהו בדרך- היכולת להנות מרגע שקט שלא מלא בריצה אחרי הזמן, ההבנה שגם המירוץ הזה הורג אותנו לאט. 

ולא, אני ממש לא מנסה לעודד את כולכם לעשות מעבר חד לתנועה ההיפית שקמה בשנות ה60 בארה"ב, אבל על זה אני אדבר בפוסטים הבאים שלי.


יש לכל אחד ואחד מכם את היכולת להאריך את החיים שלו, יש לכל אחד ואחד מכם את היכולת לעשות את זה בלי להיות מחובר לצינורות 30% מהזמן, יש לכל אחד ואחד מכם את השכל להבין שמניעה זה לאינטיליגנטים בלבד ושאין סיבה שלא תשתייכו לקבוצה הזאת. יש לכל אחד ואחד מכם את היכולת להיות בריאים, לאכול נכון, וגם לא לסבול בדרך.


המון פעמים אמרו לי שאני סבתא בגישה שלי- אולי אתם צודקים! אבל בני האדם נוטים לא ללמוד מחוויות שליליות של אחרים בכל הנוגע לגופם ולצערי ומזלי היה לי הכבוד לחוות כמה חוויות שהרעידו כמה פעמונים בגולגולת שלי- והנה אני כאן!


אני אסכם בכך שאתם תראו הרבה מידע שתולו למצוא ברשימות הריקות באופן עצוב (נכון לעכשיו) בצד שמאל, אבל היו סבלניים=] כולכם יודעים כמה קשה זה להתחיל משהו חדש וכמה אתם רוצים שיהיו שם אנשים לצידכם לפחות בהתחלה.


 


"כשעולים על דרך חדשה, לא תמיד יודעים לאן תוביל


  ולפעמים אין שום ברירה וצריך ללכת על השביל


  ולכן, גם אם לא יודעים לאן נגיע ולאן הדרך מושכת


  יש לזכור מה גרם לנו לצאת ולמה התחלנו ללכת….."








 


"כל פעם שאתה אומר 'אני יכול' או 'אני לא יכול', אתה צודק בכל מקרה.." - ג'ורדן בלפורט

 

שתפו!

|

|

 V 

נכתב על ידי , 12/1/2014 21:03   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , ספורט , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלינה ברין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלינה ברין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)