לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pygmy Party~




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

long time ^*^



הרבה זמן לא הייתי כאן, כניראה משום שלא קרו ככ הרבה דברים מעניינים לאחרונה^^"
מה שכן קרה, התחלתי לחשוב לעזוב בקאסטרו כי היא ממש לא מביאה לי משמרות וזה לא משתלם,
אבל אין לי אפשרות לעבודה אחרת, לא מוצאת משו טוב
וגם התחלתי להשתפר בלימודים,בעיקר בספרות שבחיים לא חשבתי שיקרה LOL
עכשיו רק נשאר להשאר בחיים אחרי המתכונת באזרחות ב23 לחודש ולסיים ללמוד ב2.6 וזהו
נרשמתי בתחילת השבוע לחדר כושר, משו שרציתי לעשות הרבה זמן ולא יצא, גאה בעצמי
מקווה להתמיד עם זה ולהתחיל לראות תוצאות לקראת הקיץ~
מה עוד? הצפורניים שלי התחילו לצמוח הרבה יותר טוב ואני סוףסוף יכולה לשים לק ולא להרגיש נכה.
היום זה יום האישה וכמובן שאמא פינקה עם בושם חדש ומושלם

עוד דבר משמח, בשבוע הבא יש כנס ואני מחכה לו כבר נצח
אומנם לא הכנתי תחפושת מקורית אבל כניראה אני אלבש שמלה חמודה ועקבים<:
מי שמגיע מוזמן להגיד שלום
אז כמה תמונות מהזמן האחרון







שיהיה שבוע טוב ומוצלח ולא חם ככ
נכתב על ידי Miss_Kitty96 , 8/3/2014 14:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  Miss_Kitty96

בת: 27



מצב רוח כרגע:


361
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss_Kitty96 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss_Kitty96 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)