לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Manuella

גיל: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

11/2011

ברקים


מגששת את דרכי בשכונות מוכרות,

לא רחוק מידי; בטח לא קרוב.

יש ריח של סופגניות ואפיפיות באוויר,

הזכרונות ערים.

המקום הזה היה הבית שלי, עד ש, עד לא מזמן.

אולי האושר נערם בין ידי ברחוב הזה,

אולי כאן איבדתי את היוהרה.

שם הייתי מתהלכת עם צמה ארוכה,

שמלה תכולה עם פרחים לבנים

וקול של ילדה.

הייתי מחברת שירים,

מחלקת תפקידים,

עולה לקומה רביעית בשביל,

יורדת לקומה ראשונה לשֵׁם.

כולם ידעו את האמת - 

הייתי ילדה מעצבנת.

חכמה מידי, 

ממוצעת מידי,

מכוסה בשכבות, בחלומות מוזרים,

עם זוג עיניים תמימות

והמון יומנים.

הייתי המבוגרת האחראית גם כשהיה אסור לי

לחצות את הכביש לבד על-פי חוק.

הן היו מבקשות ממני, ואני הייתי אומרת

לא.

הן היו שואלות אותי,

ואני הייתי מחושבת.

אהבתי לשלוט בגורלי 

לפני ש, וגם אחר כך.

עכשיו אני מזמזמת משהו

ופתאום חושבת על אסף הראשון.

ילד ממוצע

שנע בין אלוהים לפרויד וניטשה וחי חיי יוקרה - 

בא ושיבש לי את הנשמה.

הוא לימד אותי להיות וטרינרית של נשמות,

ואני הקשבתי לו; צללתי לעומקים של צינורות חלולים.

הוא היה נוגע בקיום שלי בעדינות יתרה,

אבל תמיד הרגשתי את זה, כמו ליטוף על ברכי בזמן קיבעון עיניים.

לא ממצמצת קודם.

 

הוא ליפף את הנפש שלי על כף היד והזרוע שלו,

כמו ספגטי מאסיבי וארוך,

ואז משך בעצמה

ועקר.

 

פתאום התעוררתי בבוקר עם תחושת מועקה מוזרה,

והתקרה הסתובבה לי, התערבלה לה.

הכל מתבלבל.

נכתב על ידי Manuella , 28/11/2011 12:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



39,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לManuella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Manuella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)