לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Manuella

גיל: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

2/2012

פגישה עיוורת.


צהרי יום ראשון, מעונן חלקית.

אני חסרת שקט, עייפה, מתרגשת משהו. טרדות היום מתערבבות לי עם עקצוצים בכפות הרגליים.

מוזר. 

מרגישה מוזר.

היום הזה התחיל הפוך, ופתאום... דייט.

מה דייט? איך דייט? למה? איך זה קשור? מי אחראי למאורע הנשגב?

דייט...

 

צהרי יום ראשון, אם כן, מעונן חלקית.

אני לובשת משהו נחמד, מאופרת בקטנה. פה ושם, נגיעות של נוצצים, ואל תשאלו מי רואה.

הראש שלי במקום אחר, אבל אני פוסעת בזריזות, נפעמת. כל כך הזוי.

יש שמועות על חיים מצחיקים ועל עולם קטן, ופתאום זה מקבל מן משמעות וחיוך.

 

דייט.

-

 

טוב,

אז פרלין, הבחורה הנפלאה בתבל, הקדישה לי רבע שעה מחיה [זמן יקר, לא לזלזל] וחייכה אותי לגמרי.

איזה כיף. כל כך נדיר לראות מישהי שקראת עד עכשיו - קמה לתחיה - במובן החי של המילה.

אז,

אני שמחה ממש, ומתרגשת ממש, ואיזה מקסימה היא, אתם לא מאמינים.

הייתי בכיף מצרפת לכם טלפון שלה להובלות, אבל... היא תפוסה. לא איתי, אם תהיתם. לצערי. בכל מקרה - היה מקסים.

 

זהו. רק רציתי לשתף.

נכתב על ידי Manuella , 26/2/2012 22:09  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



39,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לManuella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Manuella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)