לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Manuella

גיל: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

3/2012

פתקים על ארון.


בין אזעקה לבין נפילה - עולות המון שאלות אמיתיות כאלה.

אלה שאלות רציניות, ערכיות, לא מתחכמות, שחותכות בבשר.

איפה הייתי רוצה להיות? מי אני? מה יקרה אם יקחו ממני הכל? מי חשוב לי? מי דואג לי? למי איכפת?

 

כשהייתי קטנה חלמתי אותי קצת אחרת.

פחות בורחת לממ"ד - יותר מתעמתת. פחות מדברת לקירות - יותר משתתפת. פחות נלחצת בטירוף - יותר עוזרת.

חלמתי על קיומי זה בצורה קצת שונה. לא היה ברקע איום ולא היה שבר. לא היו חלקיקי פיסות של רעדה.

 

חשבתי שבגיל עשרים ושתיים (+) יהיו לי חיים שאפשר יהיה לשלוט בהלך רוחם.

קיוויתי להיות שלווה ומאושרת, בזרועותיו של אביר, ולהתעורר לריח הדרים במושב בגליל. 

ייחלתי לרגע בו אסיים את התואר ואוכל לומר - היי, בעצם בא לי עוד. עוד ועוד ועוד. 

 

אני עומדת כאן על הגבעה ומשקיפה על ההווה והעתיד הקרוב.

איך הכל השתבש פתאום, איך איבדתי כיוון.

 

איך.

נכתב על ידי Manuella , 12/3/2012 21:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



39,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לManuella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Manuella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)