לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Manuella

גיל: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

3/2012

פונקציה של רעש


בואי לצד; בוא אתה.

את פגעת בי, את יודעת?; פגעת אתה.

את צריכה להסביר; ואתה צריך להתוודות.

על מה אני צריך להתוודות?; על הסיבה האמיתית שבגללה נפגעת.

התוודתי עליה קודם, ועכשיו תסבירי; אני לא פגעתי בך, אתה פגעת בך.

את תמיד משתמשת בפארפרזות רופפות; או שמשהו אחר רופף ונוח לך לחשוב שזה שלי.

צינית; לא רק.

צינית ופגועה; לא נפגעת מאנשים שהם לא אני.

אז את רוצה שאהיה את?; אם תהיה אתה - דיינו.

את קוראת לי מתחזה?; אני קוראת לך רעשן.

החיים הם פונקציה של רעש; זה לא הגיוני, רעש הוא פונקציה של חיים. 

למה את לא עוצרת את הרולטה ולוקחת את הפרס?; כשהפרס הוא עונש, אני מעדיפה להמשיך לסובב.

עכשיו את קוראת לי עונש?; אינטרפטציה זה עניין אישי, אתה תמיד נופל בזה.

כמה מחמאות; לא הייתי נסחפת.

אז אין שום סיכוי שזה יסתדר?; אתה צופה את זה מסתדר אי פעם?

אם תקבלי מכה בראש ופתאום תתרומם מתוכך אישה מלאת געגוע ואהבה שנאמס לה מרולטות, והיא פתאום רואה את הגבר של חייה מול העיניים; 

 

חה, אני אומרת לו. חה. הבדיחות שלך מצחיקות נמלים שוכבות על אלונקות אחרי שג'וק אכל להן את הרגל.

ג'וק לא אוכל נמלים, הוא מלמל. 

אז מה ג'וק אוכל?

לא יודע, לא נמלים.

היית ג'וק שאתה אומר?

הייתי חבר של אחת.

חה, חה. מצחיק. אתה משעשע היום.

ואת בכיינית.

אתה נוכל.

לא רק.

רק.

ומה תעשי עם שאר המחמאות?

 

אז אתה רוצה לדבר על זה, נדבר על זה; על מה?

על מה שאתה רוצה; את יודעת מה אני רוצה.

קיבלת בחיים את כל מה שרצית?; כן, ואת הורסת את הרצף.

תמיד אפשר להתחיל רצף חדש; אבל אני רוצה את הרצף הזה.

גם אני רוצה הרבה דברים; לא, לא. חמודה, את לא רוצה הרבה דברים. 

לא נכון; תזכירי לי מתי היה הקשר האחרון שלך?

תזכיר לי מתי ראית רופא?; ארבעה חודשים אחורה, אני חושב.

תזהר, שלא תפגוש בו שוב.

 

אלימה? הוא תהה בגיחוך.

בעיקר.

וואו, מה אעשה עכשיו עם כל שאר המחמאות שהתכוונתי לתת לך?

נכתב על ידי Manuella , 21/3/2012 11:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



39,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לManuella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Manuella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)