לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Manuella

גיל: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

4/2012

הים השחור


המבט שלי לא נצנץ בחשיכה כשהוא הלך.

הבחור הזה הולך, ואני לא נכמרת. לא שורפים לי הפצעים, והרגליים רדומות.

אני משתוקקת למרדף אחרי האין מושג, וחומקת מפאתיו במהירות שלא תיתכן.

שמש זורחת מנדנדת לי מבין חריצי התריס. אולי הבוקר המאיר ישכין מעט יותר שמחה במתקן שהוא אני, שהוא אתה. ויש עוד חיצים רבים שאני לא יודעת איך לתלוש, מבלי שיחוררו את הריאה העקומה.

אני חושבת שהעונה הזאת צורבת לי את העור, מתוך חיבה מיוחדת. הרוח לא חזקה כמו הלובן הפראי שמקשט את העיניים, והרגע החלש ביותר, הוא הנגיש ביותר, השמור.

אני שוחה בים שחור, והמים קרים. אלוהים, קופאת לי המחשבה. אני מחפשת את זוג העיניים הכחולות שימשטו את התודעה, והן אובדות בינות בערת האנושות כלפי הקושי והדרמה.

אין לי ברירה, אלא לברוח. לברוח בלי לשתות או לעשן, בלי לברוח באמת. רק לרוץ, לרוץ רחוק, ולא לחזור.

נכתב על ידי Manuella , 29/4/2012 23:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תלך.


עלטה רכה מילה את האוויר הקר. בפעם האחרונה שניסיתי לחצוב את התודעה, או את הלב, מים קרים שטפוני. זוהי אש עטופה בחבצלות, שמתנפצת כמו זכוכית וקרה כמו קרח יבש. לפעמים זה צורב, לפעמים זה חונק, ויש צל גדול שמעיב על האושר, ונחלים צרים של תענוג שורף.

העייפות מכריעה את הריקנות הדלה, שאין בה כלום ואין בה למה. כשהאושר נחנק והנשמה שלי בוערת, יש חלק אפור שמתנסר ומתחבר בו בעת. אני לא מצפה שיבינו אותי, אבל כן שיביטו לתוכי, שיחשבו - כמה יפה. כמה צריך להיות שלי.

לא אהיה, לא זאת הפעם, לא הייתי יכולה. ועדיין, השקרים הקטנים נראים כמו מתג שמאיר את השכונה הלבנה. אולי נמות בשעות הפנאי, אולי נלך.

 

נכתב על ידי Manuella , 29/4/2012 00:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמסה.


השעון הגדול על הקיר הראה שרבע לשתיים. הסהר היה רך ויפה, כאילו ממתין לאישה של חייו. אני לא יודעת למה הלילות האחרונים היו כל כך ארוכים, אבל המחשבות שלי קבלו זמן איכות על המרקע. אני יודעת שעוד תאהב אותי, אבל זה לא מספיק לי עכשיו. אני יודעת שאוהב אני, וזו ידיעה שלפעמים קצת מביכה אותי. חברות שלי נמצאות כבר בעולם אחר, הרבה יותר מורכב. ואולי אם יכולתי לבחור, לא בטוח שהייתי משנה את כל זה. ועדיין, יש משהו טהור בהלך החיים הברור מאליו, שלפעמים מגרה אותי מאוד.

לפעמים אני מסתכלת על העולם ונמסה. אלוהים, איך הכל יצא לך כל כך מושלם. אפילו הרע והמכוער, מושלמים. איזה פחד להיות חלק מעולם כל כך כאותי ומופתי בו בזמן. אולי חטאתי מידי, אולי החטאתי אחר. אולי אני צריכה ישועה מהירה שתיכנס לחריצים ותשאב את האבק. 

החיים חולפים, בעוד אנחנו מתעסקים במרדף אחריהם. נראה לי שכדאי קצת לעצור, להתחמם, להסתכל, להשתנות. 

נכתב על ידי Manuella , 28/4/2012 20:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מאורה


מאורה עצובה ישבה לה בדד וכל החושך האיר עליה. אולי רוחות קרירות מתפתלות בין החריצים, אבל הן לא באמת הגיעו כדי "לארח חברה". השעות הקשות כבר חלפו, ורק גיצים אחרונים של שנאה ושל פחד מתפוררים לרצפה. העייפות הגדולה רק התחילה, רק התחילה. זה לא העיקר וזה לא מה שאני אוהבת, אבל השמש הגדולה לא מגיעה לכאן גם ככה. חזירי בר אולי יגיעו לכאן מחר, כשינסו לברוח מעונת הציד. אולי אז לא תהיה המאורה לבד, ותערוך את השולחן, ותמלא את הכוסות בסודות ממותקים. צלילי מוזיקה עדינים יתנגנו להם ברקע, והשקט הגדול יתכסה בערפל. אני בורחת לאחור, כי כאן לא מתגרה המחשבה, האהבה, ולא מוצאת את העלום שיפזר לי קושיות ויחייך לי חיוכים בחצאים, בעוויתות, ולא רואה איך הוא נוגע בי עם קצה האצבעות, ובוחר איתי שמות לכל ביתן גחליליות.
נכתב על ידי Manuella , 27/4/2012 16:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גוונים.


רצה לשום מקום, אני רצה. אני שומעת את הלב שלי מתפוצץ, וממשיכה להזדרז. יש אלוהים בשמים והוא לא כל כך אוהב אותי, כי ככה זה. אנשים כמוני עובדים קשה בשביל הישגים כמו זה. השרוול מושך אותי לתוך הכתף, ואני מועדת לתוך תעלה עמוקה, משתגעת בבכי. מקמרת את הגב, ומתפתלת למראה חבורת הייסורים הניבטת מרחוק. לפעמים הסדקים עמוקים. לפעמים האושר לא בנמצא, ואתה צריך למות ולחפש. צריך להשתגע בבכי.  

לפעמים הקנאה מנסרת אותי, ולמרות שאני מתפללת בבוקר שהיא תהיה חולה היום, היא מגיעה. מתיישבת בשורה הראשונה, משחקת בשיער. היא הכי יפה מכל הבנות, אבל בטוחה שכולן יפות ממנה. אלוהים, מאיפה הבאת את כל האש הזאת ביום גשום כזה? 

נכתב על ידי Manuella , 26/4/2012 21:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

39,820
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לManuella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Manuella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)