לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2014


"אתה תרצה להיפגש איתי גם אם אפגש עם בחור אחר ללא מחויבות?"


אני לא יודעת למה אני שואלת שאלות כאלה, כשאין לי אף אחד באופק. שנים חיכיתי שתעורר ותבין שלא שווה להפסיד אותי, בגלל חתונה וילדים. חשבתי שאולי אתה עוד ילד שצריך להתבגר. לאחרונה הסכמת לאחד, בתנאים מסוימים. אני רוצה שניים, מבלי טובות. אני לא מתכוונת לגדל את הילדים האלה לבד ואני מפחדת שזה מה שיקרה אם אקים משפחה איתך. אתה בן 28 בקרוב, כשאנחנו סוג של ביחד כבר 3 וחצי שנים.


אני לא צריכה לבזבז את הזמן שלי עלייך יותר. אם יהיו לי אופציות אחרות שיעניינו אותי, אלך עליהם. אמנם אני בנאדם של קשרים רציניים אבל בתקופה הזאת, אי אפשר לדעת. ייקח לי תקופה ארוכה לסמוך על מישהו, עד שנוגדר ביחד. סביר להניח שלא אתמזמז איתך במקביל אלא אתן לקשר איתו הזדמנות.


נתתי לך גם הזדמנות יותר מכל אחד אחר אבל גרמת לי לבכות. חשבתי שהתקופה הזאת עברה אבל תראה, שוב רע לי בגללך. זה קצת אירוני במיוחד שהקשר שלנו כבר קצת מיצה את עצמו. אנחנו כבר בקושי שוכבים, גם אם אין לי מגע עם אף אחד אחר. כנראה שאני לא מעוניינת שתספק אותי יותר. עוד לא עליתי על הסיבה, אם זה בגלל שאני לא נמשכת או שאתה מצליח להרוס כל פגישה שלנו מחדש.


יכול להיות שזאת תקופה כזאת שלא בא לי סקס יותר מידי וזה יעבור אבל אני חרמנית לפני שאתה בא וחרמנית אחרי שאתה הולך. מצד שני, אם באמת זה היה כל כך חסר לי אז הייתי כבר מוצאת מישהו לעשות את זה איתו. אולי אני מחכה לבחור הנכון, גם אם לפעמים אני פשוט צריכה להעביר את הזמן מבלי להשתגע.

נכתב על ידי Capsule , 11/4/2014 01:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Capsule

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCapsule אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Capsule ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)