לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2014


אביב, חג פסח, שנת 2007, דייט ראשון. פעם הייתי עושה לעצמי רשימה כזאת עם כל מיני זיכרונות, בשביל לנתח כל פיסת מידע, להבין איפה הקשר שלנו כשל. הסקרנות שלי הרגה אותי ופחדתי, פחדתי לאבד אהוב נוסף. אני זוכרת שהבטחתי לעצמי שבחיים לא אוהב ככה אבל בפעם השנייה שהתאהבתי, זה היה חזק יותר. אחרי הפעם הזאת, כבר חשבתי שאני מקוללת. זה טיפשי להאמין באגדות ילדים אבל זאת הייתה הדרך שלי להתמודד עם זה.

 

עד היום, אני חושבת את זה לפעמים. זה מסביר את העובדה שאני מתאהבת בבחורים דפוקים. החברות שלי מסבירות את זה אחרת, לדעתן יש לי נטייה להרס עצמי. הן באמת לא מבינות איך בחורה כמוני, מתפשרת על פחות. כשאני מנסה להבין מה זה כמוני? הן חוסכות את כל המחמאות ואומרות שאני בחורה להתחתן איתה.

 

זאת גם התשובה שאני שומעת מהאנשים בסביבה בכל פעם שאני תוהה, למה הם חושבים שאתחתן מוקדם. אני מניחה שזאת המחמאה הכי גדולה שאפשר לקבל אבל הבחורים האלה שהיו שלי, לא חשבו באופן דומה. הם רצו לחיות איתי בעתיד אבל כל מה שקשור בחתונה וילדים היה מפחיד אותם. חוץ מהם, כל גבר שהכרתי היה בעד זה, גם אם לא בשלב הנוכחי של חייו.

 

זה קצת גרם לי לחשוב שאני לא טובה מספיק, בשילוב החוסר יכולת שלהם להתמודד עם הרגעים שאני לא מחייכת. הבחורים שהיו שלי, היו בורחים ברגעים כאלה כל עוד הם יכלו. הידיד היה הניגוד המוחלט לזה וזה מה שהכי אהבתי בו. הוא היה מצליח לעודד אותי בדרך כלל אבל גם אם לא, הוא היה נשאר פה. אני זאת שהייתי בורחת במקרה הזה כי לזה התרגלתי. העדפתי לברוח, לפני שהוא היה בורח בעצמו.

 

הוא היה כועס עלי בגלל זה, הוא תהה אם הוא לא מספיק חשוב לי. הוא לא הבין שאם לא היה לי אכפת, לא הייתי נעלמת. סיפרתי לו את רוב חיי אבל אני מניחה, שלא סיפרתי לו מספיק על מה הלך בקשר הראשון שלי. דיברתי על אותו בחור בעיניים מסנוורות מאהבה, מבלי לספר את כל הקטעים שהוא השאיר אותי לגמרי לבד.

 

היו כאלה, גם אם אני לא מדברת עליהם. הוא חשב שסקס מרפא את הכול, בזמן שידעתי שזאת הדרך שלו לברוח. הדחקתי את זה כי נהניתי שהוא ירד לי, לא רציתי לדעת שיש קשר בין זה לרגשות אשמה. כמה ימים אחרי ששיתפתי אותו במחשבות שלי, הוא נפרד.

 

מאז אני לא מסוגלת שירדו לי, אני נגעלת מהרעיון גם אם זה הדבר שאני הכי אוהבת. זה עצוב כי ב-6 שנים שחלפו, בקושי גמרתי בדרכים אחרות עם בן זוג. זה מצב מאוד מתסכל, גם אם אני עדיין אוהבת סקס יותר מכל בחורה שאני מכירה.

נכתב על ידי Capsule , 11/4/2014 15:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Capsule

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCapsule אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Capsule ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)