לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Unity


We all came from the same place, all returning to that same place

Avatarכינוי:  Ordinary Human

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

Dreaming of the Wild Life


בזמן האחרון
שמתי לב, שאני קצת לא אוהב
לא אוהב את מה שבני האדם עשו פה
נישמע קצת מוזר, ואני מודע לזה שאני גם בנאדם
אבל אני לא אוהב את כל הכבישים
את כל המכונות והזיהום
לא אוהב את הכסף, שתלוי בעבודה ולהפך
לא אוהב את העובדה שאני צריך לשלם לביטוח לאומי
או מס, או כל דבר כזה דומה אחר
לא באלי לעבוד כל החיים כדי ל"אבד" את הכסף
אוף 
באלי לטייל, להנות מהטבע
ולא לשלם על נסיעות, על כניסה למקומות
על להקים אוהל באיזה פארק
בני אדם המציאו את הכסף, ועכשיו הם משועבדים אליו
בני אדם לפי דעתי הרסו את כדור הארץ
דרך מלא שיטות ובעיות שניראו כמו פיתרונות בזמנם
אנשים עובדים מחוסר ברירה, ככה לפחות אני מרגיש...

נכתב על ידי Ordinary Human , 9/6/2014 21:31  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOrdinary Human אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ordinary Human ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)