לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

FIX YOU



Avatarכינוי:  Another Love

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2015

"אני לומדת להיות מחוברת לעצמי"


אני באמת מרגישה יותר טוב.
אפילו לא מרגישה צורך גדול מידי לכתוב ולפרוק

למרות שיש כל-כך הרבה על מה.. תמיד יותר מידי חוסר שקט..

אני באמת מרגישה טוב יותר מכל הטירוף הזה.

אבל

למה הרגליים שלי כל-כך שמנות

ואיך הבטן שלי הגיעה למימדים כאלה

ומה זו המידה הזו

ולמה הבגדים נראים עליי ככה

כוסעמק, שמנה.

מה מה מה מה הקטע עכשיו!

בדיוק לפני שנה.. אני לא רוצה לדעת כמה אני שוקלת עכשיו..

אבל אני פשוט מתביישת בעצמי ובאיך שאני נראת. דחוף, את כל הג'ינסים האלה, לזרוק.

ותתני לעצמך איזו כאפה על הדרך. 

אה, כן, ואל תשכחי את שיעורי הבית שלך - "אני לומדת להיות מחוברת לעצמי". כמובן, שכחתי.

נכתב על ידי Another Love , 19/6/2015 22:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רעבה


קמתי רעבה, הולכת לישון רעבה.
כואבת לי הבטן. תקוע לי שם משהו בגרון, כמו שבולעים כדור לא טוב.
תקוע לי שם משהו בראש, הרבה משהוים. הראש שלי מפוצץ וגדוש וגועש ומלא וכואב ומטומטם ומפריע לי. ואין לי שקט בחיים.
ואני שונאת את עצמי. ועוד מליון דברים שהייתי רוצה לכתוב עכשיו
אבל, זה לא מעניין אף אחד.
ואני סתם מעבירה את הזמן. ואני לא רואה את הסוף של זה.

ואין לי מושג מי אני.

ולמה האוכל תמיד חייב להדחף בכל מצברוח שכזה.
הלוואי שבאמת באמת הייתי רוצה להיות בריאה ומאושרת ויציבה, אחרת לא הייתי נופלת לכל זה שוב.
אני חרא אחד גדול

ואסור לי לאכול. יאללה, צום. עד מתי 

נכתב על ידי Another Love , 12/6/2015 22:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnother Love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Another Love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)