לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי אף פעם לא בא לי


ישנו קו דק מאוד המבדיל בין "תחביב" לבין "מחלת נפש". - דייב בארי

Avatarכינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2014

בלי-אוויר/פטמונת ובובון/שאלון


אני אף פעם לא חולה. גם כשאני חולה - אני איכשהו לא חולה.

חשבתי על זה אתמול שהפסקתי לנשום.

אני אפילו לא בטוחה מה קרה, הייתה לי סחרחורת. ולא ראיתי ממש ברור בשבת. את זה ידעתי. ואז פתאום הריאות שלי התחילו להרגיש מוזר. קצת כמו שתרגישו במעבר מאוטו אוטמטי לידני. פתאום הייתי חייבת להכריח אותן לנשום. אם לא גרמתי להם לזוז, הן פשוט הפסיקו.

שכבתי על הספה, ונאנחתי. שוב ושוב. ניסיתי להפעיל את הראות שלי, והיה קשה לי לדבר.

המשפחה שלי התרוצצה סביבי, והתנהגה כאילו שום דבר לא קרה. 

אולי כי שום דבר לא קרה.

לא הלכתי אף רופא. פשוט חיכיתי שזה יסתדר לבד. 

איכשהו, זה תמיד מסתדר לבד.

 

-CUT THE CRAP-

 

בובי ופטמונת התנשקו אתמול באיזו מסיבה, אומרת הרכילות האחרונה.

למרבה הצער שמעתי אותה ישר מהמקור, שישבנו יחד בספרייה.

בובי נשמע שמח מכל הנשיקה הזו, אני חייכתי ואמרתי משהו כמו "מגניב, הלוואי ויקראו על שמה סוג חדש של הרפס" - כמובן שהפה שלי עצר אחרי הפסיק.

בעיקרון, אני באמת לא מבינה מה יש לשני אלא לחפש ביחד. בובי מגניב. מצחיק. ציני. בד-בוי כזה. והפטמונת...התכונה הכי בולט אצלה (חוץ מהפטמות) היא הכלומניקיות. היא חכמה וכל זה, אבל היא משעממת כמו קרש בקומה. ואוקיי, יש לה גוף מדהים, ועיניים יפות (שקרובות אחת לשנייה) וכל זה...(גם האף שלה עקום).

אבל ברצינות, איכס.

 


-CUT THE CRAP-

 

זמן שאלון!

 

והפעם אנשים שאני מכירה: (בגלל שבכלל לא כתבתי פה על אנשים, אני אוסיף תיאור - עבר בתור מפתח לרשימות)

 

רשמו שמות של 20 אנשים שאתם מכירים:

 

1.זברה - חברה טובה

2.חזרזירה - חברה טובה

3.בובי - חתיך

4.נעמי - חברה מאונ'

5.פטמונת - זונה

6.שרה- חברה מהאונ'

7.צ'יף - אבא

8.מאמא - אמא

9.לולי - אחות

10.דוד- אח

11.נבלה - אקס #1

12. פאתט - אקס #2

13.דורה - אויבת לשעבר

14. ליאור - דודה מגניבה

15.דינו - אקס-קראש

16.קנגו - אקס-קראש 2

17.יוסי - אקס-קראש 3

18.גבינה - הכלבה הכי יפה ביקום

19.בנזו - בחור רדוד כלשהו

20.לורנה - חברה של אחי

 

השאלות: 

 

כמה זמן את מכירה את 5?

שנה וחצי, מאז שהתחלתי את התואר. שנה וחצי יותר מידי. (פטמתיים)

 

האם 7 מכיר את 15?

חחח....לא. 

 

מתי פעם אחרונה דיברת עם 6?

לפני יומיים. לא מרגש במיוחד.

 

איך תגדירי את 11?

גוש-נזלת-מעורר-רחמים

 

מה את מרגישה כלפיי 9?

יפה שלי.

 

מתי לאחרונה ראית את 1?

יומיים-שלושה. היה לה יומולדת.

 

מתי 6 הצחיק אותך? 

לפני יומיים.

 

היית יוצאת עם 17?

בטח. באותה תקופה גם הייתי עושה לו דברים אחרים.

 

איך 14 ו-18?

אח אח אח...למרבה הצער עוד אין שם אהבה. אבל נעבוד על זה.

 

האם 3 ו20 מתאימים?

פחחח......לא!

 

מה הדבר האחרון שחשבת על 10?

שבא לרצוח את התחת העצלן והמתנשא שלו.

 

איזה חיה את מקשרת ל4?

דוב? משהו כזה. ביתי חמים.

 

איזה צבע תקשרו ל8?

אפור-ירוק-חסר-טעם-בצבעים

 

איזו עונה תקשרו ל15?

קיץ....cause he's HOT

 

האם 4 ו15 מתאימים?

כל-כך כל-כך לא.

 

האם היה לך קשר רומנטי עם 16?

אפשר להגיד...לצערי זה עדיין שקר.

 

תגדירי ב3 מילים את 18

הכלבה של חיי

 

וב4 מילים את 19:

חתיכת פורמייקה חסרת תועלת

 

איזה קריירה מתאימה ל5?

מתלה מעילים. (עוד בדיחת פטמות)

 

איזו קריירה מתאימה ל2?

סרסור ממן נקבה. סרסורה.

 

האם 9 לומד איתך בכיתה בבית הספר?

לא

 

האם היית מפתחת קשר רומנטי עם 19?

לא, גם אם הוא היה עובר מקלחת כימית.

 

האם 11 יכול להתאים ל17?

בלי קשר לזה ששניהם גברים...לא. 

  

האם את אוהבת את 5?

כל-כך שאני אפילו אבכה בהלוויה שלה במהרה בימינו אמן.

 

מה השיר שהכי מתאים ל1?

"בשמלה אדומה עם שתי צמות.." 

 

הית רוצה ש10 ידבר איתך?

לא. שילך לסדר את המטבח שסידרתי כבר במקומו.

 

האם 8 הוא בן אדם טוב?

בטח. זאת הבעיה שלה.

 

מה הייתם מביאים ל14?

מלא מלא מלא כסף

 

הייתם רוצים ש2 יחבק אותכם?

לא במיוחד.

 

מה תעשו כדי ש7 יבוא איתכם?

לאן? 

 

 

עד הפעם הבאה

נכתב על ידי , 4/3/2014 21:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



252

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למונמורנסי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מונמורנסי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)