לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף-אחד לא חופשי עד שכולם חופשיים, אף-אחד לא אהוב עד שכולם אהובים


אנשים רק מדברים על עצמם ולא על אחרים

Avatarכינוי: 

בן: 25

Skype:  תבקשו :) 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2022

אני כן מתגעגע אלייך


ובחלומי, הייתי בבית הקודם והגיע לשם האקס שלי. באנו לעשות סקס, והוא אמר לי שהוא רוצה שרק הוא יגע בי. הסכמתי לזה, והוא נגע בי וזה דגדג; התחושה הייתה מאוד אמיתית, הוא התחיל מהגב והכתפיים, ירד לחזה שלי והמשיך לבטן ולזין. הרגשתי כאילו אני גומר, אבל לא גמרתי במציאות. אחרי זה הלכנו לחדר שלי שליד הגינה והתחלתי למלא את המים של ארנבים שהיו בכלובים. היה שם גם כלב לבן די גדול בכלוב. האקס היה די מגעיל אליי, אבל אני כמעט ולא זוכר מה הוא אמר. אמא שלי בקשה שאני אבוא לעזור לה לרגע. אמרתי לו שיחכה לי ורצתי במסדרון עם הקרקרים האמריקאיים האלו של הגבינה. הגעתי לאמבטיה וכשהלכתי למרפסת השירות היה שם חדר עצום והיא עמדה על סולם, טופלס ורזה ואמרה שהיא דווקא מסתדרת עם לתקן את מה שהיא תקנה שם. הלכתי משם במבוכה וחזרתי אל האקס. הגיע לדלת של הגינה כלב בינוני שרצה להיכנס. האקס שאל אם אני מכיר אותו ואמרתי שלא, אבל שיתן לו להיכנס. הכלב הלבן יצא מחוץ לכלוב כשהחלפתי שם את המים, והאקס שם לב שהמים מלאים באדמה בבקבוק שהשתמשתי בו אז החלפנו לו את המים. היו קערות שהיו בהם ארנבים במקום כלובים, ומלאתי אותן במים. אחד הארנבים, ג'ינג'י, היה כולו בתוך המים וחששתי שהוא טובע, אבל אז הוא הוציא את האף מהמים. ניסיתי שדרכנו תפרדנה, אבל זה לא הצליח. אמרתי מה שהוא על זה שאין לנו יותר על מה לדבר חוץ מעל זה שפעם היינו בזוגיות. הוא רצה ללכת ושזו תהיה הפעם האחרונה שניפגש, ואמרתי לו שבבקשה לא ילך. שיש לנו עוד המון מה לחוות ביחד. התעוררתי. נזכרתי בהודעה שהוא שלח אליי; משפט שהיינו אומרים כשהיינו בזוגיות. אני מחזיק את עצמי על חודו של יוד לא לכתוב לו. או שאולי אני כן אכתוב לו? אני לא באותו המקום שהייתי. אני לא יודע מה לעשות. לחשוב על קשרי החדשים. קשרים חדשים? מי? מה? אני לא מרגיש קשור באמת. אני לא באמת אוהב ומאמין במה שאני עושה. אני מרגיש שמשב הרוח הכי קטן יפיל את מגדל הקלפים שאני בונה. מה
נכתב על ידי , 12/5/2022 19:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטור מאכנו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטור מאכנו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)