לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף-אחד לא חופשי עד שכולם חופשיים, אף-אחד לא אהוב עד שכולם אהובים


אנשים רק מדברים על עצמם ולא על אחרים

Avatarכינוי: 

בן: 25

Skype:  תבקשו :) 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2022

חלומותתת


ובחלומי, הייתי באוניברסיטת חיפה עם קבוצה של סטודנטיות והיינו במעין רחבה של המעונות והיה ממש כיף. אמרתי שאני לא רוצה ללכת משם. באיזה שהוא שלב היינו באיזור של מוזיאון ואחד האנשים נפל על התצוגה ושבר את הזכוכית. הגיעו לשם שוטרים עם אקדחים שלופים ואמרתי שלא עשיתי את זה וכל מה שאני יודע זה שהאיש ההוא נפל על התצוגה וזה הכל. הם איימו עליי עם האקדח ואני נשכבת על הרצפה כדי להראות שאני לא מאיים. בשלב אחר של החלום הלכתי לאיזור של פארק הכרמל וראיתי שם דביבון שגונב אוכל של חתולים וטובל אותו במים שלהם. היה שם פקח שהוציא עם רשת של בריכה את האוכל מהמים והחזיר אותו לחתולים. ניגשתי אליו ואמרתי לו שזה לא יפה כי ככה הדביבון אוכל והוא צריך לשטוף את האוכל שלו. הוא אמר שהוא יודע, אבל זו העבודה שלו ואין לו מה לעשות. שאלתי אותו אם הם צריכים עוד עובדים ואיך הוא הגיע לעבודה הזו והוא אמר שכן והוביל אותי לדבר עם האחראי. הוא קיבל אותי לעבודה. הייתי צריך לדבר עם אחראית המשמרת בעבודה הנוכחית שלי, שלמדתי איתה בבית-הספר, ואמרתי לה שאני מצטער שאני עוזב את העבודה כל כך מוקדם אבל התקבלי לעבודת החלומות שלי, והיא אמרה שאין בעיה והכל בסדר. כשניגשתי להתקבל לעבודה, רצו שנחליף טלפונים, ככה שלא יוכלו לעקוב אחרינו. 
נכתב על ידי , 13/5/2022 17:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,224
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטור מאכנו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטור מאכנו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)