לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף-אחד לא חופשי עד שכולם חופשיים, אף-אחד לא אהוב עד שכולם אהובים


אנשים רק מדברים על עצמם ולא על אחרים

Avatarכינוי: 

בן: 25

Skype:  תבקשו :) 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2022

חלום בבית קברות


נסעתי לטיול ברכב עם שתי חברות מטיפול היום שאני הולך אליו, נקרא להן ע' וי'. הגענו לתחנת עצירה בתחנת דלק. יצאתי מהרכב ללכת לשירותים, או שנכנסנו כולנו לחנות המכולת של תחנת הדלק. עליתי שם במדרגות או מה שהוא כזה והיה מאוד חשוך. ניסיתי למצוא את הדרך בלי האור כדי שאני לא אסתנוור. שמעתי צעדים של אנשים מתקרבים אליי מהכניסה אז ברחתי להסתתר בזמן שאני מחפש את הטלפון כדי שאני אוכל לסנוור אותם עם הפנס אם הם יתקפו אותי. התבלבלתי בין הטלפון של עצמי לבין הטלפון של י' אבל בחרתי את שלי כי יהיה לי יותר קל עם הסיסמא שלו ואני מכיר אותו יותר טוב. כשהם הגיעו באמת סינוורתי אותם עם הפנס אבל אז ראיתי שהם לא מזיקים והתנצלתי, אמרתי שלא ראיתי כלום בלי הפנס ולא ידעתי שהם שם. אמרתי שהלכתי לאיבוד ולא מצאתי את היציאה בחושך ואם הם יכולים לומר לי איפה היא. היו שם איזה ארבעה אנשים, אחד בלונדיני גבוה עם שיער ארוך ואחד כומר עם כותונת פסים. הוא אמר שהוא יראה לי איפה היציאה ורצה להוביל אותי למדרגות, אבל לא סמכתי עליו כי היה לו תחת ארוך וגדול שנראה כמו כרית, ושאלתי אם אני יכול לרדת החוצה במדרגות שלידי. הדבר הבלונדיני אמר שכן, אבל שהמדרגות האלו מובילות לבית הקברות שבתחתית המגדל. אמרתי שזה בסדר ושאני פשוט אצא משם, אבל הוא אמר שאני לא יכול, זה יוביל למוות שלי. ירדתי משם בכל זאת וברגע שדרכתי על המדרגות קפץ עלי זומבי שניסה לאכול אותי. ניסיתי להיאבק איתו, אבל הוא נשך אותי וידעתי שככל שהוא ינשך אותי יותר אני אהפוך יותר לזומבי. נכנסתי ממש ללחץ והייתי בטוח שאני אמות. אמרתי לעצמי שזה חלום שוב ושוב ושוב עד שהתעוררתי, בלחץ, שאולי אני טועה ושזה בעצם לא חלום, ושאולי זה שאני חושב שזה חלום מוביל לזה שאני אפסיד בקרב ההיאבקות ושזה יוביל למוות האמיתי שלי. 
_
יש לי המון מה לשתף. אבל אין לי כוח וזמן לכתוב כאן. המון משתנה. אבא שלי אמור להגיע בימים הקרובים. מארה"ב. קיבלתי ציון גבוה בפסיכומטרי. היו לי שתי נפילות לשימוש בסמים בשבועיים האחרונים, אבל אני חוזר לNA ומקווה שאחזיק יותר זמן הפעם. הטיפול יום עובר משלוש פעמים בשבוע לפעמיים בשבוע. התחלתי עבודה חדשה. הצילו
נכתב על ידי , 30/5/2022 22:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,225
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטור מאכנו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטור מאכנו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)