לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף-אחד לא חופשי עד שכולם חופשיים, אף-אחד לא אהוב עד שכולם אהובים


אנשים רק מדברים על עצמם ולא על אחרים

Avatarכינוי: 

בן: 25

Skype:  תבקשו :) 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2022

ואייי גם חלום


חלמתי שאני נמצא בים ואני מוריד את הבגדים שלי ושם אותם ליד התיק שלי ונכנס לשחות. היה כיף, עד שהגיע גל גדול ולקח את כל הדבירם שלי חוץ מאת השעון. הלכתי לחברים, שבינהם היה היוטיובר אייסימייק, ואמרתי להם על זה. הוא הסתכל על צילום שהיה לי איך שהוא של ההיעלמות של התיק שלי,ורואים שם שמי שהוא גנב לי את התיק, אבל לא את הפנים שלו. אני מציע להעביר את זה למשטרה שתבדוק בצילום שלהם האם רואים מי זה ושיחזירו לי את הטלפון שלי והספרים שהיו לי בתיק. כל הזמן הזה ממש לא מטריד אותי שין לי בגדים. אייסימייק חוזר אחרי ממש מעט זמן עם הטלפון שלי. אני מכין ארבעה זוגות סנדלים מעור באפלו, והולך לחפש עוד אחד כדי להכין עוד פרטי לבוש כדי שיהיה לי מה ללבוש. אנחנו חבורה שנמצאת באיזה שהוא אי בודד ומדי פעם מגיע מסוק שאפשר לחזור בו הביתה, אבל אני לא רוצה לחזור. 
החבורה מתכנסת בחדר ממש גדול ומחליטים לשחק משחק שיארך לפחות שעה. כל פעם אדם אחד מחליט מה משחקים ואז עושים את זה; החליטו לשחק להתפצל לזוגות ואז לעשות סקס. אני מרגיש ממש לא בנוח מזה ותוהה מה ק' תעשה. היו כמה נשים שבחרו אחת בשניה, והייתה ג' (הפרמיטיביסטית שראיתי בעבודה כמה פעמים לאחרונה), שהורידה את החולצה שלה והסתובבה במקום. היו כמה גברים שהציעו לי לשבת עליהם ולא רציתי. בסופו של דבר נשארו רק כמה גברים שלא בחרו בהם, ואז עברו אלו שכבר התחלקו לזוגות כשביד אחת שלהם כדור שרשום עליו ביצה וביד השניה כדור שרשום עליו הביצ, אבל זה ממש בלבל אותי והתעוררתי. 
נכתב על ידי , 6/12/2022 13:01   בקטגוריות חלומות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטור מאכנו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטור מאכנו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)