לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חוויות ומחשבות שיהיה לי כיף להיזכר בהן יום אחד. (:

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2014

שיעור ביצירתיות


"אז מה הספקת לעשות בזמן האחרון?" שאלתי אותו.

"קורס על חשיבה יצירתית." הוא ענה.

"וואו זה נשמע מעניין. ואיך אתה מסכם לי את כל הקורס הזה בשיעור אחד?" שאלתי.

"בשיעור אחד? למדתי בקורס שדברים הם לא תמיד כמו שהם נראים." הוא ענה אחריי שחשב קצת.

"תסביר." אמרתי בבלבול.

"למשל מספרים. כשיש לך סדרה חשבונית- אנשים ישר מנסים למצוא את הקשר המתמטי בין המספרים, בזמן שהוא לא בהכרח קיים." הוא אמר.

הסתכלתי עליו מבולבלת יותר ממה שהייתי לפניי ההסבר.

הוא לקח את המחברת שהייתה לידי.

"אני אסביר לך," הוא אמר וכתב במחברת:

2, 3, 6, 7, 8, 12, 13, 16, 17, 18...

"מה המספר הבא?" הוא שאל וקם מהכסא, "אני צריך ללכת, אבל תחשבי על זה ותעני לי כשתגלי."

 

ישבתי במשרד מנסה להבין מה זה אומר- מספרים הם לא מה שהם נראים, אין קשר מתמטי...

מנסה לחבר, להכפיל לחלק ונזכרת שוב- הקשר הוא לא מתמטי.

אז מלמלתי לעצמי- שתיים, שלוש, שש, שבע, שמונה... מספר ועוד מספר ואז מצאתי את הקשר! מצאתי את המספר הבא.

 

27 חיילים איבדנו במבצע הזה עד עכשיו. 27 משפחות וחברים, עולמות שקרסו וייבנו מחדש עכשיו בשביל להגדיל את הסיכוי שלנו לחיות בשקט, בגאווה ובביטחון במדינה שלנו. 27 חיילים שבעוד מי יודע כמה זמן יצטרפו ל- 23,169 חללי מערכות ישראל שזכרנו ביום הזיכרון האחרון.

אף אחד מהם לא מת סתם! כשהם נכנסו לעזה הם עשו את זה כי הם רצו להחזיר לנו את הביטחון לפה, והם ידעו שזאת הדרך לעשות את זה.

 

אז הם לא מתו סתם, אבל אף אחד מהם גם לא חיו סתם! רגע לפניי ש- 27 החללים האלה נבלעים בין 23,169 החללים הקיימים כבר (לפחות בשביל האנשים שלא הכירו אותם אישית ובשביל האנשים שלא חוו את המבצע הזה שגם הם יגיעו עם הזמן) אני מרגישה צורך לראות מי היו אותם חיילים שאיבדנו במבצע הזה. מה הם חשבו? מה הם אהבו? במה הם האמינו? אז אני נכנסת לפייסבוק שלהם וקוראת מה שיש, אני קוראת כתבות וציטוטים, מדברת עם חברים משותפים- הכל כדיי לדעת טיפה מה הפסדנו. ואני מגלה בני אדם מדהימים! מכל אחד מהם יש משהו באופי שאפשר לקחת, משהו בגישה לחיים שיהיה נחמד לזכור. עודד אותי לדעת שאנשים כאלה חיו פה, אני מאוד שמחה בשביל כל מי שיצא לו להכיר אותם על השיחות המעודדות ועל החוויות שנצברו לו עם האנשים המדהימים האלה! גאה לדעת שבינינו חיו אנשים כאלה.

ממליצה לכם לקרא קצת מאותם החללים, למצוא דבר או שניים שתוכלו לאמץ לחיים שלכם מהם. רק בשביל ללמוד מהגישה שלהם- אין ספק שהם לא חיו סתם!

 

אז דברים הם לא תמיד מה שהם נראים, ו- 23,169 כמו גם 27 הם ממש לא רק מספר!

 

הלוואי שנמצא את הסיבות לחיות עבורן,

ושהשקט והלוחמים שלנו יחזרו כמה שיותר מהר!

נכתב על ידי , 23/7/2014 01:27  
הקטע משוייך לנושא החם: פעולה קרקעית בעזה
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI Feel Good אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I Feel Good ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)